Sieć hoteli The Calsor Rezidor ogłosiła rozpoczęcie gruntownych prac remontowych w jednym ze swoich hoteli – Radisson Blu Sobieski Hotel. W ramach planowanych prac powstanie 467 nowocześnie zaprojektowanych i przestronnych pokoi gościnnych. Szczególny nacisk jest kładziony na odnowienie pokoi typu Standard.
Wszystkie nowe pokoje w hotelu w Warszawie oferują wysokiej jakości udogodnienia, m.in. bezpośrednią linię telefoniczną, bezpłatny dostęp do szybkiego łącza internetowego, 32 calowy telewizor LCD z kanałem filmowym, biurko, klimatyzację, sejf, minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W każdej łazience znajduje się lusterko kosmetyczne i suszarka do włosów. W wyposażeniu pokojów klasy biznes będzie znajdować się dodatkowo ekspres do kawy Nespresso. Wszystkie okna w pokojach są dźwiękoszczelne, dzięki czemu goście mają zapewnioną ciszę i spokój, niezbędne do odpowiedniego wypoczynku.
Odnowiony hotel w Warszawie będzie oferował widok na hotelowe ogrody, otwarte w sezonie wiosenno-letnim lub na biznesowe centrum miasta. Myślą przewodnią wprowadzonych zmian było pragnienie zapewnienia gościom domowych warunków, z wysokiej jakości wyposażeniem na wyciagnięcie ręki.
Obecnie nowoczesne wnętrza warszawskiego hotelu Radisson Blu Sobieski goszczą grupy oraz turystów indywidualnych z krajów Europy i świata. Hotel jest położony wzdłuż głównych arterii Warszawy, zaraz obok znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe. Jest oddalony zaledwie 1 km od Pałacu Kultury i Nauki oraz 4 km od Starego Miasta dzięki czemy zapewnia turystom bezpośredni dostęp do najważniejszych zabytków Warszawy.
Hotel Radisson Blu Sobieski przygotował specjalny pakiet dla firm, które chcą zorganizować spotkania lub konferencje w Warszawie. W skład pakietu wchodzi podstawowe wyposażenie powierzchni konferencyjnych: ekran, flipchart i projektor. Dla uczestników konferencji hotel przygotował 2 przerwy kawowe, w trakcie których oferowana będzie kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, a także lunche z napojami bezalkoholowymi. Oferta dotycząca pakietu specjalnego jest ważna do 31 sierpnia. Jej celem jest pokazanie, że hotel chętnie przyjmuje gości w tym okresie, oferując im jak zawsze wysoki standard obsługi.
Razem ze wszystkimi standardami obsługi Radisson Blu takimi jak „100% Gwarancja Satysfakcji Gości”, „Ekspresowe i późne wymeldowanie”, „Tak mogę!”, „Złap i biegnij”, „Super Śniadania”, „Ekspresowa Pralnia” i usługa „One Touch”, Hotel Radisson Blu Sobieski z Warszawy jest jednym z flagowych hoteli sieci Radisson.