w

Projekty Apsys wyróżnione przez Polską Radę Centrów Handlowych

Wyróżnienie w kategorii „Centrum Handlowe Roku 2011” otrzymało wybudowane przez Apsys Polska w 1999 roku i zarządzane przez tą firmę obecnie Centrum Janki. W chwili otwarcia, był to jeden z pierwszych wielofunkcyjnych kompleksów handlowych w Polsce.Pomimo rosnącej konkurencji rynkowej Centrum Janki wciąż należy do grona ulubionych miejsc zakupów wielu warszawiaków. Jest to zasługa konsekwentnie realizowanej polityki zarządzania Centrum Janki, dbałości o jego stan techniczny oraz nieustannego dążenia do sprostania oczekiwaniom najemców i klientów. „W Centrum Janki zachodzą ciągłe zmiany” – mówi Anna Walerych, Dyrektor Centrum Janki. „Mam tu na myśli zarówno modernizacje prowadzące do odnowienia wnętrz i zapewnienia jeszcze większegokomfortu pracownikom i klientom Centrum Janki, jak również zmiany tenant mix, których konsekwencją jest corazciekawsza oferta handlowa. W ubiegłym roku przeprowadziliśmy gruntowny remont części restauracyjnej nadając jest nowoczesny a zarazem przyjazny wygląd. Jeżeli chodzi o nowych najemców, których dla Centrum Janki pozyskał dział komercjalizacji Apsys Polska, to są to takie sieci handlowe, jak np.: Benetton, C&A, Ochnik, Promod, Kazar, Ryłko, Venezia, Duka, McDonald’s, Krakowski Kredens oraz Grycan”.

Uznanie Jury PRCH Retail Awards 2011 i wyróżnienie w kategorii „Najlepsza Kampania Marketingowa 2011”zyskała także wystawa trójwymiarowej sztuki ulicy „Street Art 3D” organizowana przez Apsys Polska w zarządzanych przez firmę centrach handlowych. Akcja prezentowała prace Manfreda Stadera, jednego z nielicznych artystów na świecie specjalizujących się w tej dziedzinie malarstwa. Dzięki unikalności w skali kraju wystawa „Street Art 3D” wzbudziła duże zainteresowanie mediów lokalnych i ogólnopolskich. Cieszyła się też popularnością wśród klientów centrów handlowych. Joanna Dziewicka, Marketing Manager Apsys Polska podkreśla, że „W przypadku organizowania eventów w centrach handlowych szczególnie istotne jest to, aby przyciągnęły one jak największą grupę klientów. Wystawa Street Art 3D osiągnęła ten cel i stała się dla wielu osób motywatorem do wyboru właśnie tego, konkretnego centrum handlowego, obejrzenia obrazów, a przy okazji, także do zrobienia zakupów. Projekt dowiódł, że temat malarstwa trójwymiarowego jest ponadpokoleniowy gdyż wystawą oraz malowaniem na żywo interesowały się w równym stopniu osoby w każdym wieku. Oprócz zwiększenia frekwencji wystawa Street Art 3D pomogła nam odświeżyć wizerunek centrów handlowych pokazując je jako miejsca nowatorskie, wyróżniające się, nieszablonowe oraz wspierające edukację poprzez prezentację nowych nurtów w sztuce.”Na początku br. wystawa „Street Art 3D” została doceniona również przez światową branżę marketingową znajdując się w finale konkursu ICSC Solal Marketing Awards.

Polska Rada Centrów Handlowych to organizacja zrzeszająca ponad 180 inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych. Organizowany przez nią konkurs PRCH Retail Awards ma na celu promocję najlepszych praktyk biznesowych w polskiej branży. W konkursie nagradzane są wyróżniające się jakością i efektywnością centra i sieci handlowe oraz przeprowadzone dla nich najskuteczniejsze kampanie marketingowe.

Avatar photo

Napisane przez Effective PR

LPP kluczowym najemcą w Atrium Felicity

Konferencja Canyon’a – linia x-ray w Polsce