Z dnia na dzień odnotowujemy wzrost zainteresowania magazynem, a także otrzymujemy wiele wiadomości e-mail z gratulacjami, uwagami, a także ciekawymi komentarzami naszych czytelników. Zgodnie z naszymi założeniami pierwsze 3 m-ce to okres, który ma dopiero promować Prevent Magazine w grupie docelowej, jaką są dyrektorzy IT, dyrektorzy działów bezpieczeństwa, ABI, informatycy, prawnicy, programiści, audytorzy, właściciele firm. Faktyczny wynik uzyskany w pierwszym miesiącu pozytywnie nas zaskoczył, ponieważ magazyn przeczytało ponad 1500 osób, co jak na tak zdefiniowaną grupę odbiorców stanowi bardzo dobry wynik.
Wierzymy, że z tygodnia na tydzień baza naszych czytelników będzie stale się powiększać, ponieważ to właśnie z myślą o edukacji osób zorientowanych na problem bezpieczeństwa informacji tworzony jest Prevent Magazine. Ze swojej strony dziękujemy za okazane zaufanie i obiecujemy, że każdy kolejny numer będzie jeszcze lepszy. Już dziś możemy zdradzić, że kolejne wydanie Prevent Magazine ukaże się na początku września 2012r. Natomiast tematem przewodnim będzie bezpieczny marketing, a więc zapowiada się ciekawy numer. W okresie wakacyjnym niespodzianka, ponieważ ogłosimy konkurs, który rozstrzygnięty zostanie na łamach wrześniowego wydania.
Przypominamy, że magazyn dostępny jest nieodpłatnie w wersji on-line, w cyklu kwartalnym, wyłącznie dla zarejestrowanych prenumeratorów. Bezpłatną prenumeratę Prevent Magazine można pobrać w formacie PDF po zarejestrowani się na stronie www.prevent-magazine.pl. O Prevent Magazine przeczytać można również na facebooku. www.facebook.com/PreventMagazine