„Podstawą usług Precision Marketing firmy Ricoh jest analiza danych” – mówi Jacek Kruciński, Business Development Manager Production Printing and Solutions, który jest odpowiedzialny za rozwój tych usług w Polsce. „Tylko jeśli firma naprawdę rozumie swoich klientów, sposób w jaki podejmują decyzje zakupowe i to, jak w efektywny sposób mierzyć rezultaty kampanii marketingowych, może komunikować się z klientami na najwyższym poziomie. Ricoh pomaga swoim klientom osiągnąć taki poziom komunikacji wspierając ich swoim szerokim know-how w dziedzinie usług i analizy danych”.
Celem marketingu precyzyjnego jest skierowanie odpowiedniego przekazu do odpowiedniego konsumenta w odpowiednim czasie, używając odpowiedniego (preferowanego) kanału komunikacji. Marketing precyzyjny jest oparty na analizie danych, która zapewnia znacznie wyższy współczynnik odpowiedzi i większe możliwości wykorzystania technik sprzedaży typu up- i cross-selling. Realizując tę usługę Ricoh nie koncentruje się jedynie na tradycyjnej komunikacji (druk), ale również na wykorzystaniu kanałów elektronicznych (takich jak e-mail czy personalizowane strony internetowe).
Największe zapotrzebowanie na Precision Marketing obecnie jest w branży handlowej (np. firmy, które gromadzą dane o klientach poprzez programy lojalnościowe/karty stałego klienta), w świecie finansów (bankowość i ubezpieczenia), przedsiębiorstwach użyteczności publicznej, branży lotniczej i transporcie publicznym, telekomunikacji i branży hotelarskiej (np. łańcuchy hotelowe). Wróć do góry
“Ricoh ma bardzo bogate doświadczenie w różnych branżach” – mówi Kruciński. „Na przykład, w przypadku firmy ubezpieczeniowej: nasi analitycy są w stanie zidentyfikować grupę istniejących klientów, co do których istnieje uzasadnione prawdopodobieństwo, że mogliby zrezygnować z istniejącej polisy (ryzyko upadłości polisy). Tak samo jest w przypadku firm z branży telekomunikacyjnej: jeśli jest się w stanie zidentyfikować sposoby postępowania klientów, którzy mogą zmienić operatora, można podjąć odpowiednie działania na kilka tygodni wcześniej, zanim ich umowa wygaśnie. W przypadku firm prowadzących sprzedaż elektroniczną: możemy im pomóc nie tylko w zwiększeniu liczby zamówień, ale także w identyfikacji segmentów klientów, które nie będą zainteresowane (dla których komunikacja nie będzie efektywna), i poprzez to, nie powinny być tak często zasypywane mailami – to także zmniejsza niepotrzebne koszty związane z komunikacją.”
Wdrożenie usług marketingu precyzyjnego od podstaw nie jest rzeczą prostą, dlatego też, aby ułatwić podjęcie tej decyzji, Ricoh organizuje bezpłatne, jednodniowe warsztaty i program pilotażowy. Warsztaty, które odbywają się w języku angielskim w dowolnym miejscu na terytorium Polski, mają na celu bliższe zapoznanie z usługami. Celem warsztatów jest stworzenie konkretnej propozycji programu pilotażowego. Program pilotażowy umożliwi polskim firmom przetestowanie usług marketingu precyzyjnego i pokaże im, co naprawdę mogą dać te usługi.
Aby uzyskać więcej informacji o ofercie Ricoh Polska w zakresie marketingu precyzyjnego, prosimy o kontakt z Jackiem Krucińskim ([email protected]).
Załączniki
Automatyczna wymiana informacji z bankiem w TETA Constellation
Strategia rozszerzania marki. Datsun, Dacia i nowa marka Volskwagen
Nie pamiętasz hasła?
Wpisze dane Twojego konta, a my wyślemy Ci link, przy pomocy którego będziesz mógł zresetować hasło.
Link do zmiany hasła jest nieprawidłowy lub wygasł.
Zaloguj się
Polityka Prywatności
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. %privacy_policy%
ZaakceptujDodaj do kolekcji
Brak kolekcji
Tutaj znajdziesz wszystkie wcześniej stworzone kolekcje.