w , , , , , ,

Pracownicy międzynarodowej firmy IT SOFTSWISS zapuścili wąsy i brody, aby zwiększać świadomość dot. męskiego zdrowia

Na przestrzeni listopada mężczyźni na całym świecie przyłączają się do akcji charytatywnej fundacji Movember. W kilkudziesięciu krajach, m.in. w Australii, Belgii, Kanadzie, Czechach, Hiszpanii, Singapurze, Szwajcarii, a w tym roku także w Polsce, reprezentowanej przez pracowników międzynarodowej firmy informatycznej SOFTSWISS, mężczyźni na miesiąc rezygnują z maszynek do golenia i zapuszczają wąsy oraz brody. W ten sposób zwracają uwagę na problem onkologii, jak również innych chorób mężczyzn.

Globalna kampania Movember odbywa się na całym świecie od 2003 roku. Zaczęło się od małej inicjatywy dwóch aktywistów z Australii, którzy zaproponowali zapuszczenie wąsów i brody oraz przekazanie darowizn na cele charytatywne w celu sfinansowania projektów związanych ze zdrowiem mężczyzn. Okazuje się, że już w 2020 roku fundusz wsparło ponad 6,5 miliona osób na całym świecie, a z roku na rok liczba ta tylko rośnie. Movember ma globalny cel, jakim jest zmniejszenie przedwczesnej umieralności mężczyzn o 25% do 2030 roku.

SOFTSWISS zjednoczył męską część zespołu wokół tematu zdrowia mężczyzn. Mowa o specjalistach z polskich centrów rozwoju w Poznaniu i Warszawie, a także z innych krajów. Przez cały listopad tematyka ważności dbania o męskie zdrowie rozbrzmiewała w biurach i komunikacji globalnego producenta oprogramowania. W szczególności chodzi o walkę z rakiem prostaty, którego uważa się za jednego z najczęstszych typów męskich nowotworów. Dołączając do globalnego ruchu Movember, pracownicy płci męskiej wzięli udział w wyzwaniu zapuszczania wąsów i brody oraz w wyzwaniu MOVEmber Step. Ostateczne wyniki aktywnego stylu życia męskiego zespołu SOFTSWISS nie zostały jeszcze podsumowane, ale już teraz wiadomo, że łącznie faceci przeszli i przebiegli ponad 12 tysięcy kilometrów. Jest to odległość równa 2,2 lotu transatlantyckiego z Nowego Jorku do Londynu.

Ponadto wszyscy uczestnicy globalnej kampanii mogli zadać pytania urologowi i andrologowi, a także otrzymać ważne zalecenia dotyczące dbania o swoje męskie zdrowie. Kierownictwo firmy wsparło wolę wśród swoich pracowników na zwrócenie uwagi na ważny temat – zorganizowano zdrowe śniadanie dla dzieci w swoich biurach, a dla zwycięzców wyzwania przygotowano pudełka ze sportowymi upominkami za podjęte kroki. Docenieni zostaną również ci, którzy przez cały miesiąc świadomie zapuszczali zarost – zwycięzcy zostaną nagrodzeni wizytą u barbera.

To nie pierwsza światowa akcja zdrowotna wspierana w poznańskim i warszawskim centrum rozwoju międzynarodowej firmy informatycznej SOFTSWISS. Deweloper ma biura na całym świecie, ale Polska jest priorytetowym krajem wzrostu i rozwoju, a lokalnym zespołom poświęca się szczególną uwagę. W październiku tego roku SOFTSWISS dołączył do ogólnoświatowego ruchu na rzecz walki z rakiem piersi Różowy Październik. SOFTSWISS zrefundował koszty badań USG piersi lub mammografii wszystkim swoim pracownicom, czyli ponad 600 osobom.

———————————

INFORMACJA

SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, Malcie, Gruzji, Bułgarii i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1700 osób. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku”, a także nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. Z kolei w 2021 roku SOFTSWISS został uhonorowany w kategoriach „Najlepsza firma roku w zakresie obsługi klienta” podczas International Gaming Awards (IGA) oraz „Najlepsza obsługa klienta roku” podczas Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS zwyciężyli w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje”, a także „Pracownik roku”.


Napisane przez SmartContent

Poczta Życzliwości w Centrum Handlowym Korona

Klimat nie tylko od święta – o oświetleniu w salonie