W czerwcu Kraft Heinz zorganizowało akcję sprzątania terenów zielonych, do której łącznie dołączyło aż 80 pracowników polskich oddziałów firmy. Wydarzenie odbyło się w ramach realizowanego w czerwcu ESG Week – zainicjowanego przez Kraft Heinz Company tygodnia, w którym prowadzone są globalne i lokalne akcje na rzecz środowiska naturalnego.
Pudliszki wspólnie dla środowiska
Ubrani w czerwone koszulki i wyposażeni w niezbędne narzędzia ochotnicy z fabryki w Pudliszkach po raz kolejny zorganizowali działania na rzecz najbliższego otoczenia. Trwająca ponad dwie godziny akcja przyniosła efekty w postaci 250 kilogramów odpadów zebranych na terenie parku i alei lipowej w Pudliszkach oraz terenu wokół fabryki i parkingu. Zespołowa praca na rzecz środowiska naturalnego zakończyła się wspólnym świętowaniem przy słodkim poczęstunku. Tak po raz kolejny zespół jednej z najbardziej znanych fabryk ketchupów i gamy sosów do potraw świętował East ESG Week.
– W tym roku, w ramach ESG Week, ponad 30-osobowy zespół Pudliszki dołączył do 360 ochotników z różnych krajów obszaru East, by wspólnie zmieniać otoczenie i działać na rzecz planety – mówi Wojciech Roesler, Dyrektor Zakładu Produkcyjnego Pudliszki – Bardzo się cieszę, że tak liczny zespół ochotników z naszej fabryki postanowił wspólnie zadbać o tereny zielone okolic Pudliszki. Dzięki zespołowej pracy otaczająca przestrzeń stała się piękniejsza i bardziej przyjazna dla mieszkańców tej wielkopolskiej miejscowości.
Pracownicy Kraft Heinz łączą siły na rzecz czystej planety
To nie jedyne działanie, jakie społeczność Kraft Heinz Polska podejmuje na rzecz środowiska. W ramach East ESG Week również 50 pracowników warszawskiego oddziału Kraft Heinz zorganizowało akcję sprzątania nadwiślańskiego terenu. Zespół ubrany w odblaskowe kamizelki, 13 czerwca wspólnymi siłami zebrał 50 kilogramów odpadów.
– Ochrona środowiska naturalnego i odpowiedzialność społeczna to ważne wyznaczniki dla działań Kraft Heinz. Jestem ogromnie dumna z ochotników fabryki w Pudliszkach i warszawskiego oddziału Kraft Heinz, którzy zdecydowali się realizować misję naszej marki. W Kraft Heinz wyrażamy naszą odpowiedzialność w wielu wymiarach. Dołączenie do akcji #ESGWeekAtKraftHeinz jest na to najlepszym dowodem, na to, że losy środowiska są ważne zarówno dla naszej firmy, jak i dla pracowników – Marta Pilczuk, Prezeska Kraft Heinz Polska.
Inicjatywy takie jak sprzątanie świata są istotnym elementem w kontekście naszej strategii ESG – nie tylko przyczyniają się do ochrony środowiska i podnoszenia świadomości społecznej, ale także wskazują na zaangażowanie firmy i naszych pracowników w odpowiedzialne i zrównoważone podejście do biznesu. W ramach ESG week chcemy Tego typu aktywnościami edukować i inspirować do podjęcia podobnych działań w celu wspólnego budowania lepszej przyszłości dla naszej planety – Anna Tarasiuk, Manager ds Strategii i budowania marki.
Jedna z najbardziej znanych na świecie marek ketchupów i sosów do potraw, Kraft Heinz Company, podejmuje aktywne działania na rzecz środowiska naturalnego i zrównoważonego rozwoju. Niespełna rok temu firma zrezygnowała z plastikowych butelek na ketchup zastępując je butelkami papierowymi, które w 100% nadają się do recyklingu. Firma zadeklarowała osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 roku. Wzorem działań marki, również społeczność jej pracowników aktywnie działa na rzecz środowiska.