W wakacje Posnania przygotowała dla klientów letnią akcję All Inclusive, w którą aktywnie zaangażowali się zarówno nowi, jak i dotychczasowi posiadacze Karty Stałego Klienta Posnanii. Do wygrania były świeże kokosy, bawełniane torby plażowe, ręczniki, słuchawki bezprzewodowe, głośniki JBL, a nawet Instaxy mini. Dla tych, którzy mieli już w planach wyjazdy, idealnymi nagrodami okazały się plecaki i torby Puccini.
Klienci Posnanii zdobywali nagrody za punkty zgromadzone przez 18 dni – od 5 do 27 lipca.
Intensywne zakupy
Sukces akcji nie byłby możliwy bez szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej oraz zaangażowania najemców. – To kolejny dowód na to, że efekt synergii daje wyniki o wiele lepsze, niż wynikałoby to z prostej arytmetyki. Klienci jak zawsze mieli dostęp do największej oferty marek w regionie w tym takich jak GUESS, Hexeline, Levis, Mango, czy New Balance, a dodatkowo stworzyliśmy im też możliwość zdobycia bardzo atrakcyjnych nagród. Wakacyjne wyprzedaże i promocje w poszczególnych sklepach niewątpliwie pomagały wszystkim biorącym udział w akcji, w uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów na karcie lojalnościowej.– tłumaczy Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.
Przez 18 dni trwania akcji najwięcej osób zgłosiło się pod odbiór kokosów. Przy czym, aby odebrać taką nagrodę należało uzbierać na karcie 200 punktów. Najcenniejsze nagrody miały wartość 3 500 punktów i były to walizka Puccini oraz aparat fotograficzny Instax. Klienci Posnani podjęli jednak wyzwanie i wszystkie nagrody zostały rozdane. Kolejki do punktu obsługi akcji ustawiały się już od wczesnych godzin porannych.
Szczere i długoterminowe relacje
W budowaniu lojalności ważna jest prostota i szczerość relacji. W ten sposób zresztą określono warunki konieczne do udziału w zabawie. Aby zdobyć nagrody wystarczyło spełnić kilka podstawowych warunków: posiadać Kartę Stałego Klienta Posnanii, przy założeniu której klient podaje jedynie swój numer telefonu i/ lub adres email. Sam proces można przeprowadzić zarówno na miejscu w Punkcie Informacji, jak i online za pośrednictwem strony www.posnania.eu. Warunkiem wzięcia udziału w akcji było również spełnienie kryterium zakupowego, które w przypadku Posnania All Inclusive wynosiło minimum 50 złotych. Uzyskane w trakcie zakupów paragony należało zarejestrować, a jedna wydana złotówka oznaczała jeden punkt.
Akcja dla wszystkich
Punkt Obsługi Promocji zlokalizowany w przestrzeni Posnanii również miał duże znaczenie dla powodzenia akcji All Inclusive. – Nasze działania promocyjne obejmują zarówno przestrzeń Internetu, jak i rzeczywistość. To z jednej strony nasz priorytet jeśli chodzi o realizacje założeń inkluzywności, która nikogo nie wyklucza, z drugiej strony wiemy, że działanie wielopłaszczyznowe przynosi o wiele lepsze efekty. – wyjaśnia Agnieszka Juszkis. Ponadto Posnania All Inclusive towarzyszyła zarówno kampanię outdorowa, jak i szeroka akcja promocyjna w mediach społecznościowych. Wykorzystano w niej między innymi krótkie nagrania z influencerkami, które pytały odbiorców „Zgadnij po stylizacji dokąd lecę?”. Oczywiście wszystkie wykorzystane w filmach elementy garderoby pochodziły ze sklepów znajdujących się w Posnanii.
Akcje podobne do All Inclusive w Posnanii są organizowane cyklicznie i często dla wielu klientów to pierwszy kontakt z bogatą ofertą, którą otrzymują wraz z Kartą Stałego Klienta. Dzięki niej mogą między innymi korzystać z całorocznych rabatów na zakupy wynoszących nawet 50 procent. Konsekwentnie realizowane akcje takie jak Posnania All Inclusive sprawiają, że liczba posiadaczy Kart sukcesywnie wzrasta. Przywiązanie klientów potwierdzają również analizy firmy badawczej GfK, z których wynika, że Posnania cechuje się najwyższym odsetkiem klienta lojalnego, czyli takiego który deklaruje, że Posnania jest dla niego najczęściej wybieraną destynacją zakupową.