Zakupy grupowe zdobywają polski rynek przebojem, coraz więcej firm oferuje swoje usługi i towary przez internet. W tej sytuacji kontrola jakości, zarówno na etapie przygotowywania oferty, jak i w trakcie jej realizacji, staje się kluczowa. Serwis zakupów grupowych MyDeal.pl, stawiając jakość oferowanych usług na pierwszym miejscu, postanowił sprawdzić, czy wszystkie oferty realizowane są na deklarowanym przez partnerów poziomie. W tym celu firma planuje zatrudnienie Testerów Jakości Deali, którzy będą pełnić funkcję „tajemniczych klientów”, korzystających z kuponów serwisu i zgłaszających do firmy swoje uwagi.
Drugi etap rekrutacji rozpoczął się właśnie w serwisie społecznościowym Facebook. Zadaniem kandydatów, korzystających ze specjalnej aplikacji rekrutacyjnej, jest wykazanie się refleksem i spostrzegawczością, czyli cechami niezbędnymi do pracy na stanowisku Testera Jakości Deali, kandydaci muszą też odpowiedzieć na trzy pytania otwarte. W lutym 2012 roku, spośród wszystkich zgłoszeń komisja wybierze 20 osób, które będą miały szansę wypróbować ciekawe formy spędzania wolnego czasu, a jednocześnie zwrócą uwagę na jakość obsługi i testowanych usług.
– Zainteresowanie rekrutacją przerosło nasze oczekiwania– zapewnia Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Bardzo nas cieszy, że wśród internautów jest tyle osób, które szukają ciekawych sposób na spędzanie wolnego czasu i nowych źródeł rozrywki, a jednocześnie chcą przyczynić się do poprawienia jakości ofert w serwisie MyDeal.pl. Mamy nadzieję, że w konsekwencji tej dobrej zabawy troska o najwyższe standardy będzie normą i priorytetem nie tylko dla nas, ale dla całej branży e-commerce w Polsce.
Najwięcej aplikacji zostało nadesłanych z Poznania i Bydgoszczy – odpowiednio prawie 10 376 i 6212 zgłoszeń. Oferty z całej Polski oraz MyDeal Podróże chce testować ponad 1,5 tysiąca osób.
„Tester Jakości Deali” jest jednym z elementów projektu wdrożenia nowej Polityki Kontroli Jakości MyDeal.pl. Firma od początku sierpnia 2011 podjęła szereg działań mających na celu jeszcze dokładniejsze sprawdzenie poziomu ofert i obsługi. Prowadzone są działania edukacyjne wśród partnerów serwisu, wydłużono czas pracy Biura Obsługi Użytkowników i zwiększono jego obsadę. Opinie użytkowników są szczegółowo weryfikowane, a wszelkie uwagi mogą być zgłaszane na specjalnie utworzony adres mailowy: [email protected]
Testerzy Jakości Deali wesprą pracę pionu dbającego o to, aby na stronie pojawiały się wyłącznie propozycje sprawdzonych partnerów biznesowych, a oferty skonstruowane były z najwyższą starannością. Lista rzetelnych firm współpracujących z MyDeal.pl powstaje na podstawie opinii i ocen użytkowników, którzy korzystali ze zniżki na daną usługę lub produkt.