Klienci decydujący się na zakup ubezpieczenia majątkowego w Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group otrzymają w cenie assistance domowy oraz assistance medyczny, a także dostęp do szerokiego zakresu infolinii. W ramach assistance domowego, ubezpieczeni liczyć mogą na profesjonalną pomoc w sytuacji awarii sprzętu RTV/AGD/PC. Dodatkowo, gdy mienie zostanie uszkodzone, klientowi przysługuje nieodpłatny dozór mienia, a także transport i zakwaterowanie w hotelu lub transport do innego wyznaczonego miejsca. Oferta assistance domowego zapewni również pomoc w razie nagłego zachorowania. W tej sytuacji klienci liczyć mogą na dostarczenie artykułów spożywczych, higienicznych lub artykułów pierwszej potrzeby. Centrum alarmowe zorganizuje również opiekę nad dziećmi lub osobami niesamodzielnymi, a także nad zwierzętami domowymi, co stanowić może komfortowe rozwiązanie w przypadku nagłej hospitalizacji.
W ramach assistance medycznego, ubezpieczeni liczyć mogą na nieodpłatną domową wizytę lekarza lub pielęgniarki oraz transport medyczny do szpitala lub z powrotem do miejsca zamieszkania.
– Konstruując zakres oferty dołożyliśmy wszelkich starań, by klienci otrzymali kompleksowe rozwiązania. Pośród wielu świadczeń nie mogło zabraknąć dostępu do infolinii: ogólnej, rodzinnej, prawnej, weterynaryjnej, drogowej, podróżnej i medycznej, w tym specjalnej infolinii o profilaktyce nowotworowej i zdrowiu kobiet. Z myślą o klientach posiadających rodziny uruchomiliśmy również serwis tele-maluch, gdzie można uzyskać informacje o szkołach rodzenia, pielęgnacji w czasie ciąży i po porodzie, szczepieniach dzieci i niemowląt oraz wiele innych informacji cennych dla rodziców – dodaje Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Handlowego, Europ Assistance Polska.
Klienci Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group mogą rozszerzyć zakres i limity assistance medycznego oraz assistance domowego za dodatkową opłatą.