O Lechu ukazało się prawie 3 tys. publikacji w prasie i internecie. Tylko o kilkadziesiąt razy mniej w medialnych przekazach wystąpiła Legia. W ubiegłym miesiącu to te dwa kluby zdominowały T-Mobile Ekstraklasę, uzyskując wyraźną przewagę nad resztą stawki. O trzecim Śląsku Wrocław pojawiło się 2,4 tys. publikacji, a więc znacząco mniej niż na temat pierwszej dwójki. Czwartą lokatę zajęła Wisła Kraków (2,3 tys.), która w październikowym zestawieniu była druga.
Zainteresowanie ligą – mierzone liczbą publikacji – w listopadzie nieznacznie spadło. Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” łącznie przeanalizowali 14,7 tys. materiałów – o 0,9 tys. mniej w porównaniu do października. Jednak przeważająca część klubów zanotowała wzrost publikacji. To rezultat większej liczby tekstów dotyczących kilku lub wszystkich drużyn T-Mobile Ekstraklasy, które pojawiają się zwłaszcza w okresach podsumowań.
Na czele rankingu medialności dotyczącego I ligi bez zmian. W dalszym ciągu (szósty miesiąc z rzędu) prowadzi Cracovia, która wyprzedza Arkę Gdynia. Trzecie miejsce z ubiegłego miesiąca zachowała Warta Poznań. Przewaga Cracovii osiągnęła takie rozmiary, że liczba materiałów na jej temat w samej prasie jest większa aniżeli suma publikacji prasowych i internetowych o Warcie Poznań. Daleko poza podium w listopadzie spadła Flota Świnoujście. Klub, który jeszcze przed miesiącem zajmował drugie miejsce, obecnie znalazł się dopiero na dziewiątym.
W rywalizacji polskich bramkarzy występujących w czołowych klubach zagranicznych ponownie na prowadzenie wysunął się Wojciech Szczęsny. Golkiper Arsenalu Londyn wyprzedził Przemysława Tytonia i Tomasza Kuszczaka. Jego przewaga jest obecnie bardzo wyraźna – wynosi około stu publikacji. Tuż za podium tej klasyfikacji znaleźli się Artur Boruc i Łukasz Fabiański.
Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. W listopadzie 2012 przeanalizowano 14,7 tys. publikacji. Łącznie od początku badania – czyli od 1 marca 2010 do 30 listopada 2012 analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięli pod uwagę 460 tys. informacji.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.