Dla zwiedzających z całego świata przewidziane są między innymi 50% zniżki na przeloty PLL LOT, upusty na noclegi w hotelach, a także zdalne kalendarze spotkań biznesowych i wycieczki tematyczne. Targi TT Warsaw rozpoczną się 27 września i przez trzy dni trwać będą w Centrum Targowo-Konferencyjnym MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Polska jest Krajem Partnerskim dwudziestej, jubileuszowej edycji TT Warsaw 2012, dlatego zarówno wystawcy, jak i organizatorzy poszczególnych wydarzeń merytorycznych będą starali się zainteresować polskimi walorami międzynarodowe grono gości, którzy co roku licznie przybywają na targi. Aby ułatwić zagranicznym podmiotom uczestnictwo w imprezie, firma MT Targi – organizator TT Warsaw, przygotowała specjalny program Trade Visitors.
Program jest skierowany przede wszystkim do zagranicznych touroperatorów, przedstawicieli agencji organizujących kongresy i konferencje (PCO), agencji organizujących wydarzenia motywacyjne (DMC), klientów korporacyjnych kupującego MICE oraz przedstawicieli międzynarodowych stowarzyszeń i firm je obsługujących w zakresie organizacji spotkań.
Na TT Warsaw LOTem
Oficjalnym Przewoźnikiem jesiennych targów oraz partnerem programu Trade Visitors są Polskie Linie Lotnicze LOT. Przewoźnik przewidział dla zagranicznych gości specjalną 50% zniżkę na przeloty do i z Warszawy w dniach 21 września – 3 października 2012.
29 maja PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Pekinu. Organizatorzy targów spodziewają się w związku z tym obecności przedsiębiorców z Chin, zainteresowanych polską ofertą przyjazdową. Już dziś wiadomo, że w TT Warsaw 2012 weźmie udział ponad 40 touroperatorów z Kraju Środka, którzy uczestniczyć będą w Polsko-Chińskim Forum Turystycznym, które odbędzie się w ramach targów.
Ułatwienia dla Trade Visitors
Poza zniżkami na bilety lotnicze, zagraniczni goście TT Warsaw 2012 mogą liczyć na atrakcyjne, nawet 50% rabaty na noclegi w warszawskich hotelach.
Mt Targi targów zachęca również wszystkich Trade Visitors do korzystania z elektronicznego systemu umawiania spotkań tzw. meeting planer’a, w którym znajdą się oferty polskich podmiotów skierowane do zagranicznych kontrahentów. Każda osoba, która zgłosi się do programu, otrzyma drogą mailową link, pozwalający na podgląd personalizowanego kalendarza. Za jego pośrednictwem przedstawiciele branży turystycznej z całego świata będą mogli umawiać rozmowy z przedsiębiorcami, których oferta ich zainteresuje.
Goście z zagranicy mają do wyboru trzy wycieczki tematyczne oraz spotkania w terenie z podmiotami z Warszawy i terenów Mazowsza.
Korzyści dla polskich wystawców
Dzięki programowi Trade Visitors polscy wystawcy zainteresowani współpracą z zagranicznymi kontrahentami, będą mogli łatwiej i efektywniej dotrzeć do właściwych odbiorców.
Wystawcy mogą zamieścić swoją ofertę w aplikacji meeting planner, która będzie widoczna dla wszystkich osób, które zgłoszą się do programu. Dzięki elektronicznemu kalendarzowi, firmy będą mogły promować się wśród zagranicznej branży turystycznej, a także odpowiednio zaplanować swój czas na targach TT Warsaw 2012.
„Co roku około 10% biznesowych zwiedzających na Targach TT Warsaw to goście z zagranicy. Przyjeżdżają oni tu zapoznać się między innymi z ofertą przyjazdową do Polski. Ponieważ targi to ogromna impreza, zdarzało się, że było im trudno dotrzeć do polskich firm, zajmujących się akurat przyjazdówką. Program Trade Visitors ma to zmienić.
Zachęcamy zatem wszystkich polskich wystawców do wykorzystania możliwości, jakie daje aplikacja meeting planner. Przygotowanie ciekawej, wyczerpującej oferty dla zagranicznych kontrahentów znacznie zwiększa szanse na ciekawe spotkania i owocne rozmowy.” – podkreśla Marta Winiarska, Rzecznik Prasowy MT Targi.
Więcej informacji na stronie www.ttwarsaw.pl