Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO S.A. są przykładem rodzimej marki, która z powodzeniem konkuruje ze światowymi liderami w swojej branży. Od niemal 90 lat Krośnieńskie Huty Szkła są największym producentem szkła gospodarczego w Polsce i znaczącym dostawcą szkła na świecie. W ofercie firmy znajdują się prestiżowe wyroby formowane ręcznie oraz szeroki wybór szkła użytkowego: kieliszki, szklanki, salaterki, wazony, etc. Markę KROSNO wyróżnia na tle konkurencji najwyższa jakość produktów oraz ciekawe i innowacyjne wzornictwo, które staje się źródłem inspiracji dla innych producentów szkła. Firmowy zespół projektantów podąża za najnowszymi trendami obowiązującymi we współczesnym wzornictwie, a także tworzy własne pionierskie projekty.
Wyroby wyprodukowane w KHS KROSNO S.A. spełniają wymagania wszelkich standardów jakości i bezpieczeństwa produktów, obowiązujących w Unii Europejskiej i na świecie. Do końca 2012 r. wdrożony będzie Zintegrowany System Zarządzania wg. ISO 9001, ISO 14001, BRC i PN-N-18001. Ponadto, stale przeprowadzane są badania na różnych etapach produkcji m.in.: kontrola jakości każdego wyrobu wychodzącego do sprzedaży, kontrola naprężeń w szkle, określanie wytrzymałości wyrobów, badanie odporności farb na zmywanie i inne. Krośnieńskie szkło nie zawiera ołowiu i kadmu, ani innych szkodliwych metali ciężkich i produkowane jest z najwyższej jakości surowców od sprawdzonych dostawców. Dbałość o ochronę środowiska odzwierciedla się także w zastosowaniu farb organicznych do zdobienia szkła oraz kartonu makulaturowego do pakowania wyrobów.
Renomę i jakość produktów marki KROSNO potwierdza szereg nagród m.in. Złoty Laur Konsumenta, Dobry Wzór, Teraz Polska. Do listy tytułów i wyróżnień jakie otrzymała firma, dołączyło godło Polska Jakość 2012. KROSNO jest jedyną marką nagrodzoną tym tytułem w swojej branży. Organizatorem ogólnopolskiego programu Polska Jakość 2012 jest redakcja Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Celem programu jest promocja wysokiej jakości produktów, eksponowanie czołowych na rynku marek polskich oraz wspieranie podnoszenia standardów jakości polskiego biznesu.