E-commerce Polska awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce, którego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne firmy sprzedające online lub świadczące usługi dla podmiotów prowadzących taką działalność. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w zakresie e-commerce.
W nowej kategorii „Best in e-commerce B2B”, dotyczącej najlepszego wdrożenia w cyfrowym handlu B2B, konkurentami TIM-u były Conrad.pl i Lynka.
– Uczestniczymy w konkursie niemal nieprzerwanie od 2014 roku, jednak w ostatnich latach nasz udział kończył się na zdobywaniu nominacji. Nasz apetyt na wygraną był zatem teraz szczególnie duży – przyznaje Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Chociaż nagroda dotyczy przede wszystkim wdrożenia możliwości współpracy z TIM-em w modelu dropshippingu i/lub za sprawą integracji z e-sklepem TIM.pl poprzez API (sprzedaż B2B2C), odbieram ją też jako laur za całokształt naszej ponad 7-letniej obecności w e-commerce B2B. Przez ten czas wyedukowaliśmy cyfrowo tysiące klientów, dostawców, ale i naszą branżową konkurencję, de facto wprowadzając dystrybucję artykułów elektrotechnicznych w świat handlu online. Dziękuję jurorom za docenienie naszej pracy – dodaje Piotr Nosal.
W tym roku Izba Gospodarki Elektronicznej zainicjowała konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku”. Powstał on z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. Oprócz kategorii indywidualnych przewidziano także nagrody dla działów e-commerce. I właśnie w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” zwyciężył, pokonując OLX.pl, Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA pod kierownictwem Krzysztofa Rogalnego.
– Dziękuję w imieniu własnym oraz koleżanek i kolegów. To wspaniałe wyróżnienie i efekt pracy wyjątkowych, zgranych ludzi oraz ich doświadczenia, zaangażowania i pasji do e-commerce oraz nowych technologii. Czuję radość i dumę z prowadzenia takiego zespołu. Team ten nieustannie dba o to, by innowacje i mobilność stanowiły znak rozpoznawczy TIM-u – komentuje Krzysztof Rogalny.