„Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów naszych działań. Kampania dotarła do prawie 7 milionów osób z założonej grupy docelowej, a wszystkie wskaźniki zostały zrealizowane ponad zakładany poziom. O sukcesie kampanii zdecydował nie tylko nowatorski charakter spotów i ich profesjonalne przygotowanie z udziałem Mike`a Tysona, ale także bardzo dobry dobór mediów. Wykorzystaliśmy wszystkie główne stacje ogólnopolskie i wiele najważniejszych stacji tematycznych. W naszej ocenie doskonałym posunięciem był zakup spotów przy meczach Euro 2012. Ich ogromna oglądalność zaskoczyła nawet ekspertów.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Przygotowane z prawdziwie hollywoodzkim rozmachem 30-sekundowe spoty „BLACK&White Room” i „BLACK Service Vending Machine” emitowane były przez cały czerwiec w głównych stacjach telewizyjncych oraz targetowanych kanałach muzycznych, filmowych i sportowych. Ich uzupełnieniem był 8-sekundowy spot sponsorski, przygotowany również z udziałem Mike`a Tysona.
„Dopełnieniem kampanii telewizyjnej były działania w sieci obejmujące serwisy VoD, portale modowe i media społecznościowe. Z nich również jesteśmy bardzo zadowoleni. Szczególnie pozytywnie zaskoczyła nas oglądalność spotów BLACK w kampanii VoD. Stanowiły one wsparcie kampanii telewizyjnej i zaplanowaliśmy je tak, by dotarły do osób rzadziej oglądających tradycyjną telewizję.” – dodała Paulina Włodarska.
W ocenie firmy FoodCare, zakończona kampania telewizyjna marki BLACK przełożyła się na ogromny wzrost rozpoznawalności brandu oraz szerszą obecność produktów BLACK Energy w punktach sprzedaży.