w

Plantronics partnerem Forum Call Center

W ramach nawiązanej współpracy Plantronics oraz KONTEL-TELECOM wesprą działania Forum Call Center w zakresie dalszego rozwoju organizacji oraz profesjonalizacji branży. Dzięki zapewnionemu przez partnerów wsparciu finansowemu oraz merytorycznemu Forum planuje uruchomienie kolejnych projektów rozwojowych. Jednym z kluczowych celów, jakie znalazły się na liście ustaleń jest współpraca przy realizacji Polskiego Benchmarku Rynku Customer Contact Center – długofalowego projektu badawczego.

– Idea Forum Call Center opiera się przede wszystkim na współdziałaniu. Przyłączenie się i wsparcie tej idei przez Plantronics i Kontel-Telecom otwiera nie tylko nową perspektywę finansową dla organizacji, ale również wnosi tak potrzebne nam zasoby ludzkie i kompetencyjne – podkreśla Maciej Buś Prezes Forum Call Center.

– Idee profesjonalizacji branży propagowane przez Forum są nam szczególnie bliskie. Dostarczając od wielu lat profesjonalne rozwiązania dla telecentrów promujemy koncepcje odpowiedzialnego doboru i wyposażenia stanowisk pracy zgodnego z zasadami ergonomii – akcentuje Andrzej Wiśniewski z firmy Kontel-Telecom, która jest przedstawicielem marki Plantronics w Polsce.

Plantronics jest spółką notowaną na giełdzie nowojorskiej (NYSE: PLT) z siedzibą w Santa Cruz w Kalifornii. Od lat projektuje i oferuje słuchawki bezprzewodowe dla rozwiązań biurowych i GSM, słuchawki komputerowe USB oraz przewodowe systemy profesjonalne dla biur i Call Center. Z rozwiązań Plantronics, która obchodziła właśnie swoje 50 lecie, korzysta obecnie każda z firm z prestiżowej listy Fortune 100. Również w Europie i w Polsce firma jest niekwestionowanym liderem rynku. Potrafi zaspokoić potrzeby zarówno małych firm jak i międzynarodowych koncernów.

KONTEL-TELECOM jest nowoczesną firmą z tradycją. Będąc dystrybutorem z wartością dodaną, specjalizuje się wraz z siecią partnerów w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań integrujących różne systemy łączności biurowej, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych urządzeń. W Polsce firma dystrybuuje m.in. rozwiązania takich producentów jak: Ascom, Huawei, Konftel, Plantronics, Innovaphone, Sagemcom, RTX i innych.

Forum Call Center to organizacja branżowa skupiająca przedsiębiorstwa oraz ekspertów rynku Customer Contact Center. Działalność Forum opiera się na trzech kluczowych elementach misji, które wyznaczają formułę jego działania: Współdziałanie, Rozwój, Integracja. Dzięki współpracy osób, firm oraz organizacji Forum wspiera rozwój rynku oraz działających na nim firm i osób.

Więcej na www.kontel.pl www.plantronics.net.pl

Avatar photo

Napisane przez PrestigePR

Plantronics Voyager Legend

Sarni Stok – otwarcie po zmianach już 21 listopada