w

Piłkarskie emocje na wyciągnięcie ręki

Zasady gry są proste. Wystarczy – jak w piłce nożnej – refleks, pomysł i kilka podstawowych kroków. Pierwszym zadaniem jest wykiwać przeciwników i przedrzeć się przez gąszcz sklepowych półek prosto do limitowanej edycji żelków Haribo i gum rozpuszczalnych Maoam. Tam fan łakoci zdobywa dwa piłkarskie opakowania swoich ulubionych przysmaków, pamiętając, by zabrać ze sobą paragon i, jak na prawdziwego piłkarza przystało, podzielić się smakołykami ze swoją drużyną.

W sporcie liczą się przede wszystkim pomysł i strategia. Dlatego kolejny krok w drodze do wygranej to wypełnienie formularza na stronie konkursowej www.wygrajzharibo.pli napisanie w ciekawy i pasjonujący sposób: „Kto i dlaczego jest moim ulubionym piłkarzem?”. Jest o co walczyć – najoryginalniejsze odpowiedzi zostaną nagrodzone piłkami z limitowanej serii, unikalnymi piłkarskimi koszulkami z nazwiskiem zwycięzcy oraz pluszowymi Misiami Haribo w strojach reprezentacji Polski. Organizator przewidział łącznie 3 tysiące nagród.

– Wiemy, jak ważna dla naszych rodaków jest piłka nożna. Z prowadzonych co roku badań rynku i opinii wynika, że jest to od wielu lat ulubiony sport Polaków. Teraz możemy cieszyć się nim podczas jednej z najbardziej prestiżowych imprez sportowych w Europie, która na dodatek organizowana jest w naszym kraju. To niesamowite wydarzenie, w którym Haribo pragnie mieć swój udział – mówi Maria Kochalska, dyrektor generalny Haribo Polska.

Akcja „Kibicuj i wygrywaj z Haribo!” potrwa od 1 kwietnia do 15 czerwca bieżącego roku. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić dwa promocyjne produkty Haribo lub Maoam, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie konkursowej www.wygrajzharibo.pl. Wygrywają najciekawsze odpowiedzi na pytanie „Kto i dlaczego jest Twoim ulubionym piłkarzem?”. Warunkiem odbioru nagrody jest przedstawienie paragonu – dowodu zakupu oraz opakowań po promocyjnych produktach. Lista laureatów zostanie ogłoszona 2 lipca na stronie www.wygrajzharibo.pl, na której można również znaleźć regulamin i szczegółowe informacje dotyczące konkursu.

Avatar photo

Napisane przez JBcomm

Jak technologia Cloud zmieni rynek IT

Frost & Sullivan: Rozwój globalnego rynku biometrycznego