w , ,

Pierwsza kampania reklamowa Crime & Investigation Network® Polsat

W produkcji „Urodzeni, by zabijać” polscy widzowie poznają sześć profili sławetnych seryjnych morderców. Każdy z nich został szczegółowo zbadany przez psychologów, próbujących ustalić, jak mogło dojść do tak okrutnych zbrodni. Poznamy fascynujące szczegóły z dzieciństwa i dowiemy się, czy łączy tych morderców wspólny wzorzec rozwojowy. Na cykl składają się dokumenty o Tedzie Bundym, Charlesie Starkweatherze, Johnie Wayne Gacym, Aileen Wuornos, Richardzie Trentonie Chase i Albercie De Salvo.

Kampania reklamowa rozpoczęła się w sobotę 3 marca i potrwa cztery tygodnie. Obejmuje ona autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK (HISTORY™, HISTORY™ HD, Crime & Investigation Network® Polsat), reklamę prasową (Tele Tydzień, Teleprogram, To & Owo, Kropka TV, Imperium TV, Super TV, Super Express TV, Tele Max, Dziennik Gazeta Prawna – Kultura TV, Kurier TV) oraz działania w internecie (YouTube, Facebook, Google ads).

Anna Priest, VP Marcomms w A+E Networks UK, komentuje: “Crime & Investigation Network to bardzo popularna marka, która teraz dociera do znacznie większej liczby Polaków. Ta kampania to początek inwestycji na rynku, dzięki którym chcemy zainteresować polskich widzów naszymi pasjonującymi programami. W tej kampanii stawiamy pytania, czy pozornie normalni ludzie mogą popełnić tak okrutne zbrodnie i czy urodzili się, by zabijać.”

Kreację przygotował dział marketingu A+E Networks UK. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD MediaDirection. Działania public relations dla serialu prowadzi On Board PR.

Crime & Investigation Network zabiera widzów w podróż do świata zbrodni, otwierając przed nimi drzwi laboratoriów kryminalnych, policyjnych archiwów i sal sądowych. Kanał oferuje seriale oraz programy specjalne najwyższej jakości – wśród nich „Akta FBI” (ang. The FBI Files), „48 godzin” (ang. The First 48) oraz „Kobiety, które zabijają” (ang. Snapped – Women Who Kill).

Crime & Investigation Network nadaje w Polsce od marca 2010 roku. Dociera obecnie do 98 krajów oraz ponad 39 milionów gospodarstw. Więcej informacji można uzyskać na crimeinvestigation.pl oraz facebook.com/PL.CrimeandInvestigation

A+E Networks™ UK

A+E Networks™ UK, joint venture A+E Networks™ i BSkyB, wiodący nadawca reprezentujący portfolio wysokiej jakości, nowatorskich kanałów dokumentalnych takich jak HISTORY™, HISTORY™ HD, Crime & Investigation Network®, Crime & Investigation Network® HD, BIO™, BIO™ HD oraz MILITARY HISTORY®. A+E Networks UK powstało w listopadzie 1995 roku i obecnie działa w 27 krajach – w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, krajach Beneluksu, Europie Środkowo-Wschodniej, Afryce Subsaharyjskiej i na Bliskim Wschodzie. Kanały z portfolio A+E Networks UK są dostępne w ponad 67 milionach gospodarstw domowych w 15 wersjach językowych.

A+E Networks

A+E Networks to wyróżnione nagrodami, globalne przedsiębiorstwo medialne oferujące różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych po strony internetowe, płyty DVD, gry i programy edukacyjne. W skład portfolio A+E Networks wchodzą kanały A&E Network®, Lifetime®, HISTORY®, Lifetime Movie Network®, Bio®, HISTORY International™, History en espaňol™, Crime & Investigation Network®, Military History™, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International, A+E Networks Digital oraz A+E Networks Consumer Products. Kanały A+E Networks oraz oznaczona tą marką oferta programowa docierają do ponad 300 milionów gospodarstw domowych w ponad 150 krajach. A+E Networks to spółka joint venture stworzona przez Disney-ABC Television Group, Hearst Corporation oraz NBC Universal.

Kontakt
Biuro prasowe – Tomasz Wysocki, [email protected], +48 501 504 187
Dystrybucja kanału – Program Sp. z o.o., [email protected], +48 22 488 42 00
Sprzedaż reklam – Polsat Media Sp. z o.o., [email protected], +48 22 514 53 62

Avatar photo

Napisane przez On Board PR

Tysiące róż od Carlo Rossi na Dzień Kobiet

One nas inspirują!