Dział obsługi klienta firmy Philips uruchomił program Home Service. Oferta obejmuje posiadaczy telewizorów LCD Philips. Nowa usługa to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumenta. – Chcemy nie tylko dostarczać produkty zaawansowane technologicznie i proste w obsłudze. Zależy nam także na wysokim poziomie obsługi posprzedażowej, dlatego na produkty Philipsa dajemy 2-letnią gwarancję, obejmującą zarówno koszty części zamiennych, jak i usługi. Dla podwyższenia jakości naszych usług, przygotowaliśmy dla klientów ofertę Home Service – wyjaśnia Agnieszka Rębelska, marketing manager z TP Vision.
Jak działa Home Service?
W ramach powyższego projektu, klienci mogą zadzwonić do konsultanta, który postara się rozwiązać ewentualny problem dzięki zaawansowanym narzędziom diagnostycznym pozwalającym na zdalne sprawdzenie telewizora podłączonego do Internetu. Jeżeli to nie wystarczy, przeszkolony technik Autoryzowanego Centrum Serwisowego Philips TV może przyjechać do domu klienta. – Wtedy zdiagnozuje on urządzenie, naprawi je na miejscu lub w certyfikowanym serwisie – mówi Rębelska.
Wizytę serwisanta można umawiać w najwygodniejszym dla siebie terminie. Wystarczy tylko zadzwonić pod numer 022 397-15-04. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00.