Informacje prasowe

  • Spam bez granic – czy czeka nas więcej niechcianych e-maili?

    Kaspersky Lab informuje o opublikowaniu nowego artykułu poświęconego spamowi. Daria Gudkowa – autorka tekstu i szefowa działu analizy zawartości w Kaspersky Lab – przygląda się zjawisku niechcianych wiadomości e-mail od pierwszych działań rządowych mających na celu powstrzymanie spamerów, aż po czasy współczesne. W artykule nie zabrakło także prognoz na najbliższą przyszłość. Więcej

  • Ochrona telefonu komórkowego – akcesoria GT

    Firma KL Trade, wprowadzająca na polski rynek wysokiej jakości akcesoria GSM sygnowane marką Global Technology oraz EGO, prezentuje zestaw wszechstronnych akcesoriów ochronnych przeznaczonych do telefonu komórkowego. Więcej

  • StruxureWare For Buildings zaprezentowany w Polsce!

    W czwartek, 6 października odbyła się ogólnopolska konferencja Integratorów Systemów Schneider Electric Buildings Polska. Podczas jesiennego spotkania zaprezentowany został nowy system zarządzania i sterowania budynkami StruxureWare for Buildings. Więcej

  • Jak zamrażać słońcem?

    Producent mrożonek, już od 2 lat do stosuje własną instalację solarną. Do produkcji energii wykorzystuje panele słoneczne. Redukcja emisji CO2 do atmosfery była głównym powodem inwestycji. Strategia firmy wpisuje się w ogólnoświatowe trendy. Elektrownia słoneczna FRoSTY jest jedną z największych tego typu instalacji w Polsce. Więcej

  • Wybitne dzieło z 1894 r. na aukcji! Trafi do muzeum czy do kolekcji prywatnej?

    Przez ponad pół wieku pozostawał w zaciszu prywatnej kolekcji. Za tydzień trafi po raz pierwszy na aukcję. Mowa o obrazie Józefa Mehoffera „Portret Laszczki”. Dzieło klasy muzealnej wzbudza zainteresowanie instytucji i prywatnych kolekcjonerów. Czy znów znajdzie swoje miejsce w kameralnym zbiorze, czy dostępne będzie dla szerszej publiczności? Więcej

  • Klimat osiedla – wartość dodana

    Konkurencyjność na rynku nieruchomości sprawia, że nabywcy apartamentów oczekują dziś czegoś więcej niż tylko odpowiedniego standardu lokalu. Dlatego w inwestycjach z wyższej półki deweloperzy kreują przyjazną przestrzeń i klimat zapewniając w ten sposób większy komfort zamieszkania. Więcej

  • BenQ jako Gaming Monitor Sponsor ESL Intel Extreme Masters w sezonie 2011/12

    Warszawa, październik 2011. Firma BenQ poinformowała o poszerzeniu współpracy z ESL (Electronic Sports League) Intel Extreme Masters w sezonie 2011/12. BenQ uzyskał tytuł oficjalnego sponsor monitorów dla graczy. Obecna umowa jest kontynuacją współpracy nawiązanej z ligą ESL podczas gamescom w sierpniu 2011 roku. Gamescom 2011 był pierwszym przystankiem światowych rozgrywek o mistrzostwo gier… Więcej

  • Piotr Mohamed „Glaca” twarzą marki Dickies w Polsce

    Założyciel i wieloletni lider grupy Sweet Noise – Piotr Mohamed znany szerzej jako „Glaca”, rozpoczął współpracę z polskim dystrybutorem odzieżowej marki Dickies.
    W ramach porozumienia „Glaca” oraz Dickies będą wzajemnie wspierać swoje działania promocyjne w Polsce. Więcej

  • Kaspersky Anti-Virus 2012 nagrodzony przez laboratorium AV-Comparatives

    Kaspersky Lab informuje, że produkt Kaspersky Anti-Virus 2012 otrzymał certyfikat "Advanced+" przyznawany przez prestiżowe niezależne laboratorium AV-Comparatives. Ta najwyższa z możliwych ocen została przyznana w teście skanowania na żądanie, sprawdzającym wykrywanie szkodliwego oprogramowania i występowanie fałszywych alarmów. Więcej

  • Oglądalność telewizji: 03-09.10.2011

    Wieczór wyborczy w TVP 1 oglądnęło ponad 3600 tys. widzów. Na pierwszych trzech miejscach TOP 10 najchętniej oglądanych programów TV w ubiegłym tygodniu uplasowały się M jak miłość, Ojciec Mateusz i Wiadomości. Więcej

  • Szczęśliwa rodzina na wybory!

    Spędzanie wielu godzin w pracy oprócz spełnienia zawodowego niesie za sobą mnóstwo przykrych konsekwencji. Przede wszystkim skarżymy się na zmęczenie i wyczerpanie, niejednokrotnie mamy problemy ze zdrowiem. Nie posiadamy też czasu na rozwijanie swoich zainteresowań czy dbanie o siebie. Jest jednak ktoś, kto w takiej sytuacji cierpi najbardziej – nasi najbliżsi. Więcej

  • Benjamin Moore Polska wiarygodnym partnerem biznesowym

    Renomowana wywiadownia gospodarcza Dun & Bradstreet po raz drugi wskazała najbardziej stabilne finansowo polskie firmy. W gronie wyróżnionych „Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej” znalazła się firma B.M. Polska, wyłączny dystrybutor farb marki Benjamin Moore. Więcej

  • Pierwsze notowanie Wind Mobile na NewConnect

    W dniu 12 października odbędzie się pierwsze notowanie akcji Wind Mobile SA na parkiecie New Connect. Do obrotu zostanie wprowadzonych łącznie 3 270 415 akcji serii B i C. W czerwcu spółka pozyskała 3 miliony złotych z prywatnej emisji akcji. Środki te są przeznaczane na inwestycje w obszarze mobilnej reklamy, mobilnej rozrywki oraz ekspansji zagranicznej. Więcej

  • Ikea stawia na sprawdzone rozwiązania

    Ikea, wieloletni klient FM Logistic przedłużył kontrakt z operatorem na obsługę centrum logistycznego Ikea w Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego. Więcej

  • Najnowocześniejsza linia w Polsce

    Browar Sulimar uruchomił supernowoczesną linię rozlewniczą napojów Innofill DMD. Obecnie to najbardziej zaawansowana technologicznie rozlewania w Polsce i zaledwie trzecie tego typu urządzenie w Europie. Nowa inwestycja kosztowała kilkanaście milionów złotych. To kolejny etap rozwoju browaru Sulimar, dzięki któremu firma zyskuje sporą przewagę konkurencyjną na rynku. Więcej

  • Comenius zawitał do Ostrołęki

    Prezydent Janusz Kotowski przywitał uczestników młodzieżowego spotkania w ramach programu międzynarodowej współpracy Comenius. Do Ostrołęki przyjechali goście z Rumunii, Włoch, Hiszpanii, Grecji i Turcji. Więcej

  • Widzenie pejzażu

    W czwartkowy wieczór Galeria Ostrołęka zaprezentowała nową wystawę. Tym razem płótna ukazują trzy różne sposoby postrzegania otaczającego nas krajobrazu. Więcej

  • Powraca kampania edukacyjna „5 porcji warzyw, owoców lub soku”

    We wrześniu br. rozpoczęła się druga edycja ogólnopolskiego programu edukacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Kampania jest skierowana do dzieci, ale angażuje również ich rodziców, nauczycieli oraz lekarzy. Do kontynuacji akcji skłonił organizatorów sukces poprzedniej edycji, która przyniosła bardzo pozytywne rezultaty w edukacji najmłodszych z zakresu prawidłowego odżywiania. Więcej

Wróć do góry

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła?

Wpisze dane Twojego konta, a my wyślemy Ci link, przy pomocy którego będziesz mógł zresetować hasło.

Link do zmiany hasła jest nieprawidłowy lub wygasł.

Zaloguj się

Polityka Prywatności

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. %privacy_policy%

Dodaj do kolekcji

Brak kolekcji

Tutaj znajdziesz wszystkie wcześniej stworzone kolekcje.