Informacje prasowe

  • Sezon grillowy rozpoczęty

    Obowiązkowa wyprawka grillowicza – różne mięsa i kiełbaski, warzywa oraz przekąski. Te ostatnie pobudzają apetyt i są doskonałym uzupełnienie potraw spożywanych na świeżym powietrzu. Czas spróbować nowości – chipsów z sera Crispy Natural. Więcej

  • Promocyjne ceny podłóg Chapel Parket

    Wielkimi krokami zbliża się letnia promocja podłóg Chapel Parket. Od 1 czerwca obowiązywać będą atrakcyjne ceny na wybrane deski. Miłośnicy naturalnego drewna muszą się spieszyć, gdyż promocja trwa do wyczerpania zapasów. Więcej

  • Inpro świętuje 25-lecie

    Inpro S.A. obchodzi jubileusz 25-lecia działalności. Spółka w ciągu ćwierćwiecza uzyskała pozycję jednej z najbardziej uznanych i liczących się firm deweloperskich na rynku trójmiejskim. Dziś hucznie obchodzi swoje święto i celebruje sukces. 26 maja br. w Teatrze Wybrzeże odbyła się uroczystość, którą uświetnił koncert Polskiej Filharmonii Kameralnej Sopot pod dyrekcją Moniki Stefaniak. Więcej

  • Ruszyła największa kampania Śnieżki

    17maja 2012 r. ruszyła największa w historii FFiL Śnieżka S.A. kampania reklamowa. Oparta na haśle „Śnieżka Satynowa. Nowe oblicze koloru” kampania promować będzie nowy wyrób w ofercie marki: farbę do wnętrz Śnieżka Satynowa. Więcej

  • Ruszyła nowa kampania marki Magnat

    Kampania reklamowa przygotowana na bieżący rok wzmocni dotychczasowe działania promocyjne marki Magnat. Zaplanowano obecność w trzech rodzajach mediów: radio, prasie i internecie. „Odważ się stworzyć z farbami Magnat niezwykłe wnętrze. Przyjdź do magicznego świata farb Magnat i zobacz, co się w nim wydarzy” – to główny komunikat kampanii. Więcej

  • Nowe oblicze koloru

    Wyjątkowy charakter i niepowtarzalna atmosfera wnętrz, subtelna gra światła, możliwość tworzenia wielu niezwykłych połączeń kolorystycznych i satynowe wykończenie ścian – to tylko niewielka część tego, na co możesz sobie pozwolić z nową kolekcją kolorowych farb do wnętrz Śnieżka Satynowa! Więcej

  • Uczniowie z całej Polski walczą o boisko dla swojej szkoły!

    Rusza szósta edycja ogólnopolskiego programu społecznego „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”, którego fundatorem jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. Jedna szkoła podstawowa, dzięki swoim uczniom oraz lokalnej społeczności, wygra wielofunkcyjne boisko szkolne! Więcej

  • Nie boję się zmian!

    Co trzecia Polka (32%) akceptuje zachodzące w życiu zmiany i spokojnie do nich podchodzi, a co piąta (21%) aktywnie ich poszukuje i je wprowadza – pokazuje badanie przeprowadzone w ramach kampanii "Jestem kobietą. Znam siebie", którego inicjatorem jest marka Aqua-Femin. Jak poszukiwać zmiany, żeby nie była ona stresującą rewolucją, podpowiada psycholog Dorota Gromnicka – ekspert kampanii. Więcej

  • Dzień Dziecka w Bielanach Wrocławskich na sportowo

    Jazda na rowerze, czy piłka nożna? Najlepiej jedno i drugie, a do tego bezpiecznie i przy wyśmienitej zabawie! Już za kilka dni najważniejsze święto naszych milusińskich. Z tej okazji odbędzie się w Parku Handlowym Auchan Bielany piłkarsko-rowerowy weekend. Więcej

  • Nagroda dla EFL

    22 maja w ogrodach Villi Foksal w Warszawie zostały wręczone odznaczenia przyznawane przez magazyn ekonomiczny Home & Market. Statuetkę „Prosperita” w imieniu Europejskiego Funduszu Leasingowego odebrał Sławomir Dudziak, Dyrektor Sprzedaży AGRO. Więcej

  • Biały Jeleń – kosmetyki dla nastolatków i nie tylko…

    Biały Jeleń to nie tylko szare mydło i znane już wszystkim żele pod prysznic, to również nowoczesne kosmetyki do higieny osobistej dla nastolatków i nie tylko… Problemy z alergiczną, skłonną do wyprysków i nadmiernego łojotoku cerą rozwiąże pianka do mycia twarzy. Higiena okolic intymnych młodego organizmu przy użyciu pianki do higieny intymnej BIAŁY JELEŃ to komfort i świeżość codziennego… Więcej

  • Biały Jeleń intymna świeżość dla mężczyzn?!

    Biały Jeleń Premium for Men to linia kosmetyków do higieny osobistej, stworzona z myślą o mężczyznach z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Kosmetyki Biały Jeleń uwzględniają specyficzne potrzeby męskiej skóry, dają poczucie świeżości i komfortu na długo. Więcej

  • Jak zmieniać, to tylko na lepsze!

    Jak zaoszczędzić na ogrzewaniu w kolejnym sezonie grzewczym? To pytanie nurtuje z pewnością niejednego Polaka, który każdą poprzednią zimę zakończył z poważnie nadszarpniętym budżetem domowym. Choć mamy pełnię wiosny, a lato zbliża się wielkimi krokami, kolejna zima przyjdzie szybciej niż nam się wydaje. Jak się do niej dobrze przygotować? Więcej

  • Dyskretny urok Trawertynu

    Smukły kształt, stonowane barwy, delikatna faktura – to cechy wyróżniające płyty tarasowe Trawertyn z kolekcji Libet Impressio. Długie prostokątne elementy odwzorowują fakturą naturalną skałę wapienną. Nowy produkt to odpowiedź na rynkowy trend tego sezonu Więcej

  • Kupcy nagrodzili Pasztet Podlaski

    Sztandarowy produkt marki Drosed otrzymał najwięcej głosów w swojej kategorii i zdobył Złoty Paragon w konkursie organizowanym przez redakcję miesięcznika „Hurt & Detal”. Więcej

  • Grupa Molo wspiera turniej golfowy

    W dniach 2-3 czerwca br. w Pabianicach odbędzie się IX edycja Turnieju Golfowego o Brylant A&A. Jednym ze sponsorów wydarzenia jest Grupa Hotelowa MOLO, która wspiera sport i aktywne spędzanie wolnego czasu. Więcej

  • Nowość od Berlin Chemie

    Niemiecka firma farmaceutyczna wprowadza na Polski rynek nowość – preparat o nazwie Elavia 4321. To suplement diety wspomagający odchudzanie dostępny jako kompleksowy program, w skład którego wchodzi: Elavia Intensive – płynny koncentrat oraz kapsułki Anti Yo-Yo na dzień i noc. Więcej

  • Kolekcje kibica w sieci sklepów Redanu

    Grupa Kapitałowa Redan, w sieci sklepów Top Secret oraz Textilmarket wprowadziła specjalne kolekcje dla kibiców futbolu. W sklepach dostępne są koszulki z motywami piłkarskimi oraz liczne gadżety. Więcej

  • Presto S.A. w drodze na NewConnect

    Jeśli w najbliższym czasie o jakiejś spółce z sektora budowlanego ma być głośno, to będzie to Presto. Dla wielu jest to zapewne świetnie znana marka, dla innych – warta zapamiętania, bowiem produkuje materiały nie tylko najwyższej jakości, zgodne z wyśrubowanymi, polskimi i europejskimi, wymaganiami certyfikacyjnymi, ale także innowacyjne, oparte na najnowszych rozwiązaniach… Więcej

  • Schneider Electric przedstawia Acti 9

    Ponad dwadzieścia nowych opatentowanych rozwiązań zapewnia szybką, elastyczną i bezpieczną instalację oraz bezbłędną komunikację pomiędzy panelami kontrolnymi, a także funkcje monitoringu energii na poziomie obwodu elektrycznego. Więcej

  • Platforma Newspoint monitoruje austriackie social media

    Newspoint, pierwsza na polskim rynku platforma monitorująca portale i social media została po raz kolejny wdrożona za granicą. Po wdrożeniach na Litwie i w Norwegii przyszedł czas na dostarczanie danych z social media na rynek austriacki. Za pośrednictwem swojego partnera, firmy Opoint, Newspoint zbiera dane z mediów społecznościowych dla Austria Presse Agentur (APA). Więcej

  • Euro-słodkości od Haribo

    Im bliżej do Euro 2012, tym większe emocje towarzyszą organizatorom, piłkarzom, ale przede wszystkim – kibicom. To właśnie do nich Haribo kieruje swoją nową ofertę – limitowaną serię żelków i gum rozpuszczalnych z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012. Więcej

Wróć do góry

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła?

Wpisze dane Twojego konta, a my wyślemy Ci link, przy pomocy którego będziesz mógł zresetować hasło.

Link do zmiany hasła jest nieprawidłowy lub wygasł.

Zaloguj się

Polityka Prywatności

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. %privacy_policy%

Dodaj do kolekcji

Brak kolekcji

Tutaj znajdziesz wszystkie wcześniej stworzone kolekcje.