Zakupy grupowe zmieniły handel internetowy i spowodowały, że miliony ludzi na świecie zyskały dostęp do towarów i usług z atrakcyjnymi zniżkami, sięgającymi kilkudziesięciu procent. Serwisy takie jak MyDeal.pl to jednak nie tylko rabaty na usługi gastronomiczne, czy kosmetyczne – coraz większy odsetek ofert stanowią propozycje związane ze zdrowiem. Na przykład tylko w ciągu minionego weekendu ponad 120 osób kupiło roczną prenumeratę miesięcznika „Diabetyk”.
W naszym serwisie od początku obecne były oferty związane ze zdrowiem – dużą popularnością cieszyły się np. usługi stomatologiczne – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie innymi propozycjami związanymi z medycyną – od zabiegów rehabilitacyjnych, poprzez przydatne urządzenia: ciśnieniomierze czy termometry – aż po znaczące wsparcie naszych Użytkowników dla akcji „Rak nie boli” w ramach sekcji charytatywnej „MyDeal Pomagam”.
W sytuacji, w której w nowym roku wielu Polakom przyszło płacić więcej za leki refundowane, a ceny usług medycznych oferowanych przez placówki niepubliczne systematycznie rosną, zakupy grupowe zapewniają pacjentom względny komfort finansowy. I tak w ofercie serwisu MyDeal.pl regularnie pojawiają się oferty gabinetów stomatologicznych (stomatologia zachowawcza, protetyka, zabiegi estetyczne), czy rehabilitacyjnych, serwis oferował też ubezpieczenie Medcasco, a najnowsza oferta to roczna prenumerata miesięcznika dedykowanego osobom zmagającym się z cukrzycą, z rabatem 50% w stosunku do ceny regularnej. Serwis planuje kolejne oferty adresowane do pacjentów, a także wsparcie inicjatyw prozdrowotnych w ramach regularnie prowadzonych działań charytatywnych.
Wierzymy, że nasza działalność, oprócz wymiernego zysku dla przedsiębiorców i konsumentów, może przynieść także wiele dobrego – dodaje Adam Kaliszewski – Szczególnie w nieżyczliwych dla domowych finansów czasach kryzysu i zmian w przepisach refundacyjnych, dzięki zakupom grupowym codzienna troska o zdrowie może stać się znacznie tańsza.