Profil marki DeeZee.pl na Facebooku już do tej pory cieszył się dużą popularnością i zaangażowaniem. Jest w TOP4 w zestawieniach liczby zaangażowanych fanów, interaktywności i średniej dziennej "liczby osób , które o tym mówią" w branży e-commerce[1]. Współpraca z agencją kreatywną OX Media ma rozszerzyć i wzmocnić kompetencje w zakresie raczkującej jeszcze w Polsce dziedziny mediów społecznościowych: social fashion. Działania obejmą planowanie strategii angażowania, konsultacje social media, kampanie CPC oraz tworzenie dedykowanych aplikacji.
Dotychczasowe działania DeeZee.pl w ramach social fashion obejmowały również współpracę ze znanymi blogerkami modowymi: Juliett K z MAFFASHION i Jessy z JEMERCED. Według jurorów 9. edycji konkursu Fashion Website Awards, DeeZee.pl razem z Answear.com i Groshki.pl to najlepsze sklepy internetowe w branży mody.
Agencja OX Media rozpoczęła współpracę z DeeZee.pl w lipcu. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
[1] Fanpage Trends sierpień 2012