Outlet Park po zakończeniu całości inwestycji będzie miał 30 200 m kw. powierzchni całkowitej. Aż 24 000 m kw. zajmą najemcy w 130 lokalach. Parking zmieści 1400 aut. Pierwsza część największego centrum wyprzedażowego w regionie powstaje w prawobrzeżnej części Szczecina, przy ul. Struga. W budowie Outlet Park Szczecin bierze udział około 80 firm budowlanych, łącznie około 450 pracowników. Aż 80 proc. wszystkich zatrudnionych firm jest z województwa zachodniopomorskiego.
– Zatrudniamy zachodniopomorskich przedsiębiorców, bo to dobrzy fachowcy – mówi Janusz Kwiatkowski, dyrektor budowy Outlet Park Szczecin z ramienia inwestora, firmy Echo Investment. – Zależy nam też, aby wspierać lokalną przedsiębiorczość.
Dotąd na budowie Outlet Park Szczecin wylano 8.000 m3 betonu i zużyto 350.000 kg stali zbrojeniowej. Położono 4.500 m kw. kafli (glazura i terakota) i 15000 m kw. płyt gipsowo-kartonowych, elewacja zaś jest pokryta ok. 6.361 m kw. okładzin elewacyjnych.
Zakończenie budowy jest planowane na wrzesień.
Na fanpage Outlet Park Szczecin na Facebooku trwa konkurs „Loteria Marek”, w którym co dwa dni można wygrać bon o wartości 100 zł na markowe zakupy w centrum wyprzedażowym oraz zaproszenia VIP na wielkie otwarcie – https://www.facebook.com/OutletPark .
Outlet Park Szczecin to jedna z pierwszych inwestycji w Polsce łączących zalety centrum handlowo – rozrywkowego oraz centrum wyprzedażowego. Największe i jedyne centrum wyprzedażowe w Zachodniopomorskim, w którym znajdzie się także pierwsze na Prawobrzeżu kino i supermarket powstaje przy ul. Struga. Outlet Park oferować będzie w sklepach markowe produkty co najmniej 30 procent taniej od cen w regularnych sklepach, codziennie, przez cały rok. Dodatkowo podczas specjalnych akcji ceny będą jeszcze niższe, nawet o 90 procent od ceny detalicznej.