Outlet Park Szczecin to pierwsza inwestycja w Polsce łącząca zalety centrum handlowo – rozrywkowego oraz centrum wyprzedażowego, to również pierwsza inwestycja grupy Echo Investment w segmencie centrów wyprzedażowych. Od września mieszkańcy regionu będą mogli kupić markowe rzeczy zawsze taniej od 30 do 70 procent.
– To pierwszy tego typu obiekt łączący funkcję centrum outletowego z centrum regularnym i cieszy nas fakt, że powstaje właśnie w Szczecinie – powiedział Mariusz Machnicki, Dyrektor Zarządzający Outlet Park Szczecin. – Doskonały wybór oferty, znane marki polskie i międzynarodowe w bardzo dobrej cenie na pewno przekonają wielu mieszkańców regionu do robienia zakupów właśnie u nas – dodał Mariusz Machnicki
W pierwszym etapie realizacji powstaje Centrum Outlet, w którym znajdzie się ok. 70 sklepów oraz Park Handlowy, którym znajdą się: Kino Helios, supermarket Piotr i Paweł, Smyk Megastore oraz punkty usługowe. W drugim etapie zrealizowanych zostanie kolejnych 60 sklepów. W Outlet Park Szczecin swoją ofertę zaprezentuje łącznie 130 najemców. Na 30 200 mkw. powierzchni całkowitej, 24 000 mkw. powierzchni wynajmu znajdzie się 130 lokali, 1400 miejsc parkingowych, 7 sal kinowych i supermarket.
– Z okazji otwarcia Outlet Park przygotowuje dla klientów wiele niespodzianek. Będą loterie, ale przede wszystkim będzie można zrobić zakupy nawet o 90 procent tajniej – powiedziała Agnieszka Drucis, Dyrektor ds. Marketingu Echo Investment. – Jeszcze w czerwcu na portalach społecznościowych będziemy prowadzić konkursy, w których można będzie wygrać bony zakupowe, jak i specjalne zaproszenia na zakupy jeszcze przed otwarciem Outletu. Zapraszamy do wspólnej zabawy – dodała Agnieszka Drucis.
Oferta outletu to w głównej mierze końcówki bieżących kolekcji, produkty z kolekcji z lat poprzednich czy nadwyżki produkcyjne znanych marek. W Outlet Park Szczecin swoje miejsce znajdą butiki popularnych marek m.in. Reserved, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Cross, Wrangler, Gatta, Puma, Top Press, Bytom, Wittchen, Atlantic, Willsoor, Milano Shoes, Vero Moda, Jack & Jones, 4F, Vip Collection, Wójcik, Hot Oil, McArthur, Amora, Kazar, Ochnik, Alberto Violi, Adidas, Reebok, Big Star, Ecco / Guess, Nike, Coccodrillo, Kari / Tomasso Taccardi, Gabor czy Via Roma.
Outlet Park oferować będzie markowe produkty co najmniej 30 procent taniej od cen w regularnych sklepach, codziennie, przez cały rok. Dodatkowo podczas specjalnych akcji ceny będą jeszcze niższe, nawet o 90 procent od ceny detalicznej.
Outlet Park Szczecin to nowy wymiar zakupów i rozrywki – pierwszy tego typu obiekt z tak szeroką ofertą w Polsce, łączący Centrum Outletowe z Centrum regularnym.
Centrum czynne będzie codziennie w godzinach 10-21, w niedzielę od 10 do 20.