W ramach fazy przygotowawczej do kampanii automatyczny system IVR wydzwonił połączenia do abonentów, podczas których mogli oni wybrać jedną z dwóch dostępnych kreacji reklamy lub zdecydować się na automatyczne przypisanie reklamy przez system.
– Kampania, którą właśnie realizujemy dla OSHEE z użyciem reklaMÓWKI, to pierwsza tego typu kampania w Polsce – tłumaczy Jan Wójcik z Wind Mobile. – Firma OSHEE zdecydowała się na zareklamowanie swojego produktu w czasie oczekiwania na połączenie telefoniczne. To pionierski projekt na polskim rynku – jesteśmy bardzo pozytywnie nastawieni i liczymy na dobre wyniki akcji reklamowej.
Wind Mobile rozmawia już z kolejnymi klientami, planującymi rozpoczęcie kampanii z wykorzystaniem reklaMÓWKI. Jeszcze w tym miesiącu powinna ruszyć następna kampania dla znanej marki.
ReklaMÓWKA, czyli nowe medium reklamowe wprowadzone na rynek przez spółkę Wind Mobile, polega na zamianie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Jest to sposób na optymalne wykorzystanie tego czasu, przynoszący korzyści zarówno reklamodawcom, jak i tym, którzy zdecydują się na włączenie tej usługi w swoim telefonie (fanom reklaMÓWKI).
OSHEE Vitamin Shot to linia unikalnych kompozycji witamin oraz makro i mikroelementów w dwóch dedykowanych seriach Basic oraz Function. Napoje OSHEE Vitamin Shot wspomagają koncentrację i pomagają dbać o urodę. Oferowane są w ośmiu owocowych, orzeźwiających smakach.