Realizowana obecnie oraz obsługiwana przez OS3 loteria marki Garnier to tylko jeden z wielu nowo tworzonych projektów. Od początku roku OS3 pozyskało także inne znaczące budżety z branży FMCG oraz finansowo-ubezpieczeniowej.
– Portfolio zadowolonych klientów OS3 Group rośnie coraz szybciej.Optymistycznie nastraja nas fakt, że nasze propozycje, w których stawiamy przede wszystkim na efektywność, kreatywność i kompatybilność usług, zdobywają coraz większe uznanie nie tylko wśród dużych korporacji. To dla nas bardzo ważny sygnał, tym bardziej, że już wkrótce będziemy debiutować na NewConnect, gdzie Inwestorzy oczekiwać będą od nas dobrych wyników – mówi Marcin Maj, Członek Zarządu OS3 Group.
OS3 Group planuje zadebiutować na ryku New Connect w II kw. 2012 r. Obecnie spółka jest w trakcie oferty prywatnej. Celem strategicznym Grupy OS3 jest budowa silnej grupy kapitałowej, wzrost jej wartości, wzrost efektywności operacyjnej i zachowanie efektu synergii na poziomie przychodów, kosztów oraz działań operacyjnych.
Zarząd, bazując na analizach oraz potencjale szeroko pojętego rynku internetowego, wieloletnim doświadczeniu branżowym i finansowym, przewiduje, że dynamika rozwoju całej Grupy powinna wynieść kilkadziesiąt procent w skali każdego roku.
Na chwilę obecną Spółki Grupy zarządzają rokrocznie kilkumilionowymi budżetami czołowych polskich i zagranicznych marek. W praktyce oznacza to obsługę ponad kilkunastu projektów kwartalnie.
Za 2011 rok przychody netto ze sprzedaży już działających Spółek Grupy (OS3 multimedia oraz Ostryga), odpowiednio kształtowały się na poziomie 7,7 mln zł (w 2010 r. 6 mln zł) oraz 1,7 mln zł (w 2010 r. 0,6 mln zł). MobileGo, pomimo tego, że uruchomiona została w 2011 roku, realizuje już pierwsze projekty.