Od 2010 roku Streetcom rozwija działalność na nowych rynkach. Wszedł na Litwę i Węgry, gdzie jest pierwszą i jedyną agencją marketingu rekomendacji. Obecnie firma przygotowuje pierwszą kampanię w Czechach dla jednego z produktów z portfolio P&G – elektrycznej szczoteczki do zębów Oral-B ProfessionalCare 5000. Produkt dzięki innowacyjnej technologii 3D stworzonej przez naukowców Oral-B pozwala skutecznie czyścić zęby pozostawiając uczucie dentystycznej czystości. Unikatowy system czyszczący łączy ruchy pulsacyjne z technologią oscylacyjno-rotacyjną, co pozwala usuwać płytkę nazębną i bakterie powodujące problemy z zębami oraz zapalenia dziąseł skuteczniej niż przy użyciu szczoteczki manualnej. Więcej informacji o produkcie znaleźć można na stronie www.oralb.pl
Celem kampanii jest wypromowanie produktu, a także edukacja konsumentów na temat higieny jamy ustnej oraz walorów działania szczoteczki elektrycznejOral-B ProfessionalCare 5000. Do kampanii zostaje zaproszonych 1000 ambasadorów marki, którzy zostaną wyselekcjonowani spośród ekspertów, zgodnie z założeniami grupy docelowej. Otwarci na nowości, chętni do wyrażania swoich opinii konsumenci będą mieli okazję przetestować produkt i zarekomendować go swoim bliskim oraz znajomym. W wyniku kampanii o produkcie i jego walorach dowie się prawie 44000 konsumentów. Uczestnicy kampanii będą się również dzielili wrażeniami i opiniami na forum.
Streetcom Polska buduje społeczność Ekspertów na czeskim rynku i przygotowuje pierwszą w Czechach kampanię rekomendacji. Działa już strona www.streetcom.cz. W Polsce baza Ekspertów Streetcom liczy ponad 200.000 osób. Przez 8 lat działalności przeprowadzono kilkaset kampanii produktów z różnych kategorii, w tym kosmetyków, artykułów spożywczych, produktów dla dzieci, sprzętu elektronicznego, a nawet usług bankowych. Wśród klientów firmy znajdują się międzynarodowe koncerny i znane światowe marki.