Firma Oracle zaprezentowała nowe możliwości współdziałania, które pozwolą przedsiębiorstwom lepiej wykorzystywać zalety i elastyczność aplikacji Oracle Fusion.
Aplikacje Oracle Fusion zaprojektowano w celu rozszerzenia możliwości istniejących serii produktów Oracle.Aby korzystać z tych aplikacji, klienci nie muszą usuwać ani zastępować swoich istniejących systemów.
Dzięki możliwościom współdziałania przedsiębiorstwa mogą stopniowo wzbogacać swoją infrastrukturę o dodatkowe funkcje i korzystne właściwości poprzez łączenie istniejących rozwiązań z aplikacjami Oracle Fusion ― zarówno w swojej siedzibie, jak i w chmurze.
Procesy współdziałania, oprócz pakietu Governance Risk and Compliance (GRC), obejmują wszystkie główne serie produktów, w tym pakiety i aplikacje Oracle Siebel CRM, Oracle PeopleSoft, Oracle JD Edwards i Oracle E‑Business Suite.
Klientom korzystającym z aplikacji Oracle PeopleSoft, Oracle JD Edwards i Oracle E-Business Suite możliwość współdziałania zapewnia także autonomiczny system Oracle Fusion CRM, instalowany w siedzibie klienta lub w chmurze, oraz system Oracle Fusion HCM udostępniany w chmurze.
Nowe procesy współdziałania
· Produkty Oracle Fusion to jedyne aplikacje, które wraz z modułami do zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa udostępniają skonfigurowane fabrycznie możliwości zarządzania rozwojem pracowników, mogą przy tym działać zarówno w chmurze, jak i w siedzibie przedsiębiorstwa.
· Aplikacja Oracle Fusion Distributed Order Orchestration pomaga zapewnić klientom korzystającym z systemu Oracle Siebel CRM i pakietu Oracle E‑Business Suite szybsze uzyskiwanie przychodów dzięki optymalizacji procesów obsługi zamówień oraz dokładniejszemu potwierdzaniu terminów realizacji zamówień możliwemu dzięki globalnemu wglądowi w system dostaw.
· Możliwości współdziałania z produktem Oracle Fusion Accounting Hub zapewniają integrację z aplikacjami Oracle oraz z systemami innych producentów, gwarantując całkowitą zgodność operacyjną tego produktu z istniejącymi aplikacjami finansowymi.
· Aplikacja Oracle Fusion Sales Performance Management oferuje klientom korzystającym z systemów Oracle Siebel CRM i Oracle CRM On Demand nowe możliwości tworzenia zoptymalizowanego obszaru sprzedaży, motywacyjnego systemu wynagrodzeń oraz zaleceń dotyczących planów sprzedaży.
· Możliwości współdziałania z aplikacją Oracle Fusion Project Portfolio Management za pośrednictwem Oracle Fusion Project Integration Gateway zapewniają integrację z aplikacją Primavera P6 zoptymalizowaną pod kątem kompleksowego zarządzania portfelem projektów (PPM) w całym przedsiębiorstwie.