w ,

Oracle przejmuje firmę Collective Intellect

Firma Oracle poinformowała o podpisaniu umowy przejęcia firmy Collective Intellect. Oferowane przez Collective Intellect, najlepsze na rynku oparte na chmurze rozwiązania do analizy mediów społecznościowych umożliwiają przedsiębiorstwom monitorowanie i lepsze rozumienie konwersacji prowadzonych przez klientów na platformach takich jak Facebook i Twitter, oraz reagowanie na te rozmowy.

  • Oparte na chmurze rozwiązania firmy Collective Intellect pomagają wydobywać z rozmów w mediach społecznościowych użyteczne dane analityczne. Pozwalają one opracowywać lepsze kampanie marketingowe, poprawić obsługę klientów, generować więcej ukierunkowanych sugestii i możliwości handlowych oraz rozszerzać produkty i usługi poprzez wykorzystywanie opinii wyrażanych przez klientów w czasie rzeczywistym.
  • Opracowane przez Oracle aplikacje do zarządzania sprzedażą, marketingiem obsługą, handlem i danymi społecznościowymi oraz analizy danych, w połączeniu z funkcjami udostępnianymi przez firmę Collective Intellect oraz przez przejmowaną właśnie firmę Vitrue, pozwolą utworzyć najbardziej zaawansowaną i kompleksową platformę do kontaktów społecznościowych.
  • Dzięki integracji rozwiązań firmy Collective Intellect z oferowanymi przez Oracle produktami SaaS oraz z platformą Oracle Social Platform, firma Oracle umożliwi działom marketingu opracowywanie bardziej ukierunkowanych kampanii marketingowych. Pomoże też zespołom zajmującym się obsługą klientów szybciej reagować na opinie wyrażane w mediach społecznościowych oraz generować ukierunkowane sugestie i możliwości handlowe przeznaczone do wykorzystania przez zespoły handlowców. Pozwoli również firmom skuteczniej budować markę z wykorzystaniem mediów internetowych i społecznościowych.
  • Warunki umowy nie zostały ujawnione. Więcej informacji na temat transakcji można znaleźć pod adresem www.oracle.com/collectiveintellect.

„Inteligentna analiza konwersacji konsumentów prowadzonych w mediach społecznościowych oraz znajomość zamiarów i zainteresowań klientów pomoże przedsiębiorstwom opracowywać lepsze produkty i zapewniać lepszą obsługę” ― powiedział Thomas Kurian, wiceprezes Oracle ds. rozwoju. „Opracowane przez firmę Collective Intellect, najlepsze na rynku oparte na chmurze aplikacje do monitorowania mediów społecznościowych, po połączeniu z platformą społecznościową Oracle, zapewnią naszym klientom kompleksowe narzędzie do komunikacji społecznościowej”.

„Dzięki możliwości tworzenia trafnych treści opartych na pełnym zrozumieniu rozmów konsumentów, firmy będą mogły utrzymywać ściślejsze kontakty z klientami” ― powiedział Don Springer, założyciel firmy Collective Intellect i jej dyrektor ds. strategicznych. „Oferowana przez firmę Collective Intellect platforma do analizy semantycznej udostępnia przełomową technologię, która pozwoli firmie Oracle opracować znakomity produkt, dzięki któremu kontakty firm handlowych z klientami przejdą z poziomu transakcyjnego na społecznościowy”.

Avatar photo

Napisane przez Pilarska Katarzyna

Ociepl swój dom w tym roku

Black&Decker wprowadza ręczne pistolety do malowania natryskowego