Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu do oferty systemu Oracle Commerce łączącego pakiet Oracle ATG Commerce z platformą Oracle Endeca w jedno kompleksowe rozwiązanie do obsługi sprzedaży.
Rozwiązanie Oracle Commerce ma pomóc firmom w zapewnieniu spójnej, stosownej do potrzeb i spersonalizowanej obsługi klientów w wielu kanałach sprzedaży.
Współczesne firmy muszą sprostać trudnym wyzwaniom handlowym, takim jak pojawienie się zróżnicowanych kanałów komunikacji, niemożliwe do przewidzenia ścieżki interakcji z konsumentami oraz rosnące zróżnicowanie klientów.
Niezależnie od kanału preferowanego przez klienta rozwiązanie Oracle Commerce pozwala przedsiębiorstwom zapewnić spójną obsługę klienta przez Internet, za pośrednictwem telecentrum, z wykorzystaniem urządzeń mobilnych lub mediów społecznościowych oraz w sklepach detalicznych.
Zapewnienie spójnej, wielokanałowej obsługi klienta nie jest już problemem
· Rozwiązanie Oracle Commerce jest wyposażone we wbudowane fabrycznie komponenty, które pozwalają zespołom biznesowym szybko i łatwo wprowadzać nowe marki i serwisy internetowe, wchodzić na nowe rynki oraz integrować nowe kanały za pomocą kreatora do tworzenia serwisów. Rozwiązanie umożliwia bezproblemowe zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży oraz ich optymalizację w celu wdrożenia całościowej, wielokanałowej strategii obsługi klienta.
· Użytkownicy biznesowi mają także szczegółową kontrolę nad wyszukiwaniem i wskazówkami nawigacyjnymi, sprzedażą towarów, adresowaniem treści do określonych odbiorców i personalizacją, co pozwala w krótszym czasie zapewnić stosowną do potrzeb, skalowalną obsługę klienta.
· Rozwiązanie Oracle Commerce pozwala wykorzystać wcześniejsze inwestycje w technologie do obsługi klienta i dowolne zestawy technologii ― od aplikacji analitycznych, poprzez system CRM i media interaktywne, aż po rekomendacje ― w celu uzyskania całościowego wglądu we wszystkie interakcje z klientem.
· Dzięki integracji platformy Oracle Endeca i pakietu Oracle ATG Commerce w jedno rozwiązanie, system Oracle Commerce pomaga firmom zarządzać wszystkimi strategiami przyciągania uwagi klienta. Pozwala firmom lepiej zrozumieć potrzeby klienta, a w konsekwencji traktować każdą interakcję z klientem jako okazję do przekazania mu stosownych treści oraz do świadczenia spersonalizowanej obsługi.