w

Oracle przedstawia pakiet Oracle RightNow CX Cloud Service połączony z systemem Oracle Fusion CRM

Wprowadzona w maju 2012 r. nowa wersja pakietu do obsługi klientów Oracle RightNow CX Cloud Service jest teraz zintegrowana z oprogramowaniem Oracle Fusion Sales, pomagając przedsiębiorstwom osiągnąć zrównoważony rozwój działalności biznesowej poprzez właściwe, wielokanałowe interakcje z klientami. Pozwala to firmom uzyskać nowe możliwości generowania przychodów oraz zapewnia znaczne oszczędności.
Firmy dysponujące kompleksowym wglądem we wszystkie interakcje z klientami w różnych kanałach, w kontekst i status tych interakcji, a także w wiedzę na temat wartości poszczególnych klientów dla przedsiębiorstwa, mogą im zaoferować lepiej pozycjonowane produkty i usługi.
Korzystając z połączonych rozwiązań Oracle RightNow CX Cloud Service i Oracle Fusion Sales, przedsiębiorstwa mogą zmniejszyć rotację klientów, osiągnąć wyższy poziom ich lojalności oraz zwiększyć wskaźniki konwersji kontaktów z potencjalnymi klientami na faktyczną sprzedaż.

Narzędzia udostępniane przez te rozwiązania oferują następujące korzyści:
·    zapewnienie działom sprzedaży, marketingu i obsługi kompleksowego, wielokanałowego wglądu w informacje o klientach;
·    zapewnienie działom sprzedaży i obsługi możliwości współpracy w celu rozwiązywania z wyprzedzeniem problemów klientów, z wykorzystaniem możliwości udzielania porad przy dokonywaniu zakupów ― we właściwym czasie i z oferowaniem właściwego rozwiązania włącznie;
·    zapewnienie działowi sprzedaży wglądu w historię obsługi klienta w ramach przygotowań do telefonicznych rozmów handlowych;
·    zapewnienie agentom możliwości oceny znaczenia klienta dla firmy na podstawie jego dotychczasowych nawyków zakupowych oraz istniejących możliwości.

Połączenie rozwiązań Oracle RightNow CX Cloud Service i Oracle Fusion Sales pozwala działom sprzedaży i marketingu wykorzystać interakcje związane z obsługą z pakietu RightNow CX oraz prognozy sprzedaży i możliwości segmentacji oferowane przez oprogramowanie Fusion Sales. Pomaga to firmom:
·    oferować klientom produkty i usługi lepiej dostosowane do ich specyficznych potrzeb, wyselekcjonowane na podstawie historii wcześniejszej obsługi danego klienta;
·    podejmować ukierunkowane, spersonalizowane interakcje, które pozwolą klientom czerpać więcej korzyści z zakupionych produktów i usług; w ramach tych interakcji można też przekazywać klientom informacje, które pomogą im w podjęciu przyszłych decyzji zakupowych;
·    identyfikować nowe możliwości w celu zwiększenia wartości zawieranych transakcji oraz wskaźników konwersji.

„Każda interakcja zapewnia szansę nawiązania kontaktu, który może zaowocować rozwojem działalności biznesowej. Jeśli interakcje przebiegają właściwe i zapewniają klientom korzyści, rośnie prawdopodobieństwo tego, że klienci zaufają takiemu partnerowi i będą u niego szukać porady dotyczącej planowanego zakupu” ― powiedział David Vap, wiceprezes Oracle. „Takie zaufanie ze strony klienta zwiększa szanse na zaakceptowanie przez niego zakupionego produktu, a także pozwala obniżyć koszty pozyskania klienta, zwiększając tym samym rentowność firmy”.
 

Avatar photo

Napisane przez Pilarska Katarzyna

test

Extor firmą przyjazną Klientowi