„Mamy za sobą niemal siedem lat intensywnych prac inżynierskich oraz kluczowe przejęcia strategiczne. A także wielomiliardowe inwestycje. Dzięki temu możemy dziś zaprezentować najbardziej kompleksową platformę do obsługi chmury na świecie” ― powiedział Larry Ellison, dyrektor generalny firmy Oracle. „Większość dostawców tej technologii dysponuje jedynie niszowymi zasobami. Nie mają platform, które można byłoby rozbudowywać. Firma Oracle jest jedynym dostawcą, który oferuje kompletny pakiet nowoczesnych aplikacji z obsługą funkcji społecznościowych ― wszystkie te aplikacje są oparte na zgodnej ze standardami platformie”.
· W swoim wystąpieniu poświęconym ważnym zmianom strategicznym Larry Ellison zaprezentował najbardziej kompleksową i zaawansowaną w branży strategię chmury oraz przedstawił produkt Oracle Cloud Social Services ― zaawansowaną platformę społecznościową klasy korporacyjnej.
· Platforma Oracle Cloud oferuje bogaty zestaw opartych na standardach branżowych, zintegrowanych usług, które zapewniają klientom dostęp w ramach abonamentu do usług platformy Oracle, usług aplikacji oraz usług społecznościowych ― wszystkie te usługi są w pełni zarządzane, udostępniane w hostingu i obsługiwane przez firmę Oracle.
· Platforma Oracle Cloud, oferująca szeroką gamę usług aplikacji biznesowych i usług platformy, to jedyna chmura, która pozwala klientom uniknąć fragmentacji danych i procesów biznesowych, do której dochodzi, gdy korzysta się z wielu odizolowanych chmur publicznych.
· Platforma ta jest obsługiwana przez renomowaną infrastrukturę, w skład której wchodzi maszyna bazodanowa Oracle Exadata oraz platforma Oracle Exalogic. Udostępnia klientom i partnerom wydajną, niezawodną i bezpieczną infrastrukturę do obsługi aplikacji biznesowych o znaczeniu newralgicznym.
· Platforma Oracle Cloud umożliwia łatwą samoobsługę zarówno użytkownikom biznesowym, jak i programistom. Użytkownicy biznesowi mogą zamawiać, konfigurować, rozbudowywać i monitorować swoje aplikacje. Programiści i administratorzy mogą z łatwością opracowywać, wdrażać i monitorować swoje aplikacje oraz zarządzać nimi.
Oracle Cloud Platform Services ― usługi platformy Oracle Cloud
Usługi Oracle Cloud Platform Services są oparte na wspólnym, kompletnym, zgodnym ze standardami zestawie elementów infrastruktury klasy korporacyjnej. W skład usług Oracle Cloud Platform Services wchodzą następujące rodzaje usług:
· Database Services ― usługi bazy danych służące do zarządzania danymi i budowania aplikacji bazodanowych z wykorzystaniem bazy danych Oracle;
· Java Services ― usługi technologii Java służące do opracowywania i wdrażania aplikacji w tej technologii oraz do zarządzania nimi z wykorzystaniem Oracle WebLogic;
· Developer Services ― usługi dla programistów, które pozwalają im wspólnie opracowywać aplikacje;
· Web Services ― usługi internetowe służące do szybkiego opracowywania aplikacji internetowych z wykorzystaniem języków PHP, Ruby i Python;
· Mobile Services ― usługi mobilne, które pozwalają programistom opracowywać aplikacje wieloplatformowe oraz aplikacje mobilne w języku HTML5 przeznaczone do instalowania na smartfonach i tabletach;
· Documents Services ― usługi zarządzania dokumentami, które umożliwiają zespołom projektowym współpracę i współużytkowanie dokumentów za pomocą przestrzeni roboczych online i portali internetowych;
· Sites Services ― usługi zarządzania serwisami, które umożliwiają użytkownikom biznesowym opracowywanie i modyfikowanie atrakcyjnych wizualnie serwisów internetowych;
· Analytics Services ― usługi analityczne, które pozwalają użytkownikom biznesowym szybko tworzyć i udostępniać konsole analityczne i raporty na platformie Cloud.
Oracle Cloud Application Services ― usługi aplikacji na platformie Oracle Cloud
Usługi Oracle Cloud Application Services zapewniają klientom dostęp do najszerszej w branży gamy aplikacji biznesowych dostępnych obecnie w chmurze, wyposażonych w funkcje analityczne, społecznościowe i mobilne. W skład pakietu wchodzą następujące rodzaje usług:
· ERP Services ― kompletny zestaw rozwiązań klasy ERP, w tym moduły Financial Accounting, Project Management, Procurement, Sourcing i Governance, Risk & Compliance;
· HCM Services ― kompletne rozwiązanie do zarządzania kapitałem ludzkim (HCM), obejmujące m.in. moduły Global HR, Workforce Lifecycle Management, Compensation, Benefits, Payroll i inne rozwiązania;
· Talent Management Services ― kompletne rozwiązanie do zarządzania kwalifikacjami pracowników, obejmujące m.in. moduły Recruiting, Sourcing, Performance Management i Learning;
· Sales and Marketing Services ― kompletne rozwiązanie do zarządzania sprzedażą i marketingiem, obejmujące m.in. moduły Sales Planning, Territory Management, Leads & Opportunity Management i Forecasting;
· Customer Experience Services ― kompletne rozwiązanie do zarządzania obsługą klienta, obejmujące m.in. moduły Web Self-Service, Contact Centers, Knowledge Management, Chat i e-mail Management.
Oracle Cloud Social Services ― usługi społecznościowe na platformie Oracle Cloud
Usługi Oracle Cloud Social Services oferują najbardziej kompleksową platformę społecznościową dostępną obecnie w chmurze. Zintegrowana platforma społecznościowa Oracle udostępnia następujące rodzaje usług:
· Oracle Social Network ― sieć społecznościowa Oracle, która umożliwia bezpieczną współpracę i merytoryczną komunikację społecznościową na potrzeby działalności biznesowej;
· Oracle Social Data Services ― usługi zarządzania danymi społecznościowymi, służące do agregowania danych z sieci społecznościowych oraz z różnych źródeł danych korporacyjnych w celu wzbogacenia aplikacji biznesowych;
· Oracle Social Marketing and Engagement Services ― usługi zarządzania marketingiem społecznościowym i angażowaniem w kontakty społecznościowe, które pozwalają marketerom centralnie tworzyć, publikować i moderować społecznościowe kampanie marketingowe, zarządzać nimi, mierzyć ich wyniki oraz opracowywać raporty na ten temat;
· Oracle Social Intelligence Services ― usługi analizy danych społecznościowych, które pozwalają marketerom analizować interakcje w mediach społecznościowych oraz umożliwiają zespołom zajmującym się obsługą klientów i sprzedażą efektywne nawiązywanie kontaktów z klientami oraz potencjalnymi klientami.