InQuira to prywatna firma z siedzibą w rejonie Zatoki San Francisco z gronem klientów liczącym ponad 85 największych światowych przedsiębiorstw.
Przedsiębiorcy chcą mieć możliwość dostarczania wysokiej jakości zróżnicowanej oferty rozwiązań, zarówno dostępnych online, jak i za pośrednictwem centrów kontaktowych.
Rozwiązania marki InQuira poprawiają obsługę klientów i zwiększają poziom satysfakcji poprzez ułatwianie im uzyskania odpowiedzi na pytania, zadawane online lub przez przedstawicieli, dzięki zastosowaniu skalowalnej platformy zarządzania wiedzą.
Połączenie firm Oracle i InQuira zaowocuje dostarczeniem najbardziej kompleksowej i wielokanałowej oferty usług wsparcia dla klientów.
Transakcja wymaga jeszcze uzyskania wymaganych przepisami zezwoleń i spełnienia innych zwyczajowych warunków. Warunków finansowych transakcji nie ujawniono.
„Zakup firmy InQuira powiększy ofertę Oracle o kompleksowy pakiet rozwiązań do zarządzania wiedzą wzbogacony o internetowe funkcje samoobsługi, internetowe fora dla klientów oraz narzędzia do zarządzania relacjami z klientami oparte o dane wynikające z pracy agentów” —powiedział Anthony Lye, szef działu Oracle CRM. „Spodziewamy się, że InQuira stanie się podstawą usługi Oracle Fusion CRM. Nabycie tej firmy rozszerzy ofertę Oracle o zintegrowany pakiet rozwiązań, które zapewnią wszechstronną i spersonalizowaną obsługę wszystkim klientom, we wszystkich kanałach sprzedaży”.
„Zintegrowane narzędzia zarządzania wiedzą zapewnią przedsiębiorstwom możliwość wychwycenia, stworzenia, zrozumienia i dostarczenia dokładnie takich odpowiedzi, jakich wymagają i potrzebują klienci” — powiedział Mike Murphy, dyrektor generalny firmy InQuira. „Cieszymy się, że możemy dołączyć do wszechstronnej oferty Oracle w zakresie wielokanałowej obsługi klienta”.