Wybrane codzienne prognozy są transmitowane na żywo przez internet na billboardzie, który znajduje się na wschodnim wybrzeżu Nowej Zelandii – w jednym z tych miejsc, gdzie najwcześniej wstaje nowy dzień i nadchodzi przyszłość.
Firma Kaspersky jest zaangażowana w budowę bezpieczniejszego świata. W tym celu uważnie śledzi trendy oraz prognozy technologiczne, aby wiedzieć, czego należy się spodziewać w przyszłości i jak można zawczasu zadbać o bezpieczeństwo. Firma wierzy również, że im więcej ludzi zastanawia się nad przyszłością i możliwymi ścieżkami rozwoju społeczeństwa oraz technologii, tym lepiej będzie można przewidzieć i wesprzeć lepsze i bezpieczniejsze jutro.
Dzięki projektowi Safer Tomorrow każdy może uzyskać odpowiedzi na najistotniejsze pytania dotyczące przyszłości – od tych w stylu „Kiedy w końcu będziemy mieli latające samochody?” po „Do czego będą zdolne drukarki 3D za trzydzieści lat”. Dodatkowo, za pośrednictwem strony safertomorrow.online, wszyscy mogą oglądać billboard na żywo z miejsca na Ziemi, które pod względem czasu znajduje się najbardziej w przyszłości.
Przygotowana specjalnie na potrzeby platformy sieć neuronowa wykorzystuje najnowocześniejszą architekturę i techniki uczenia maszynowego. Algorytm został wyszkolony do analizowania pytań i prezentowania prognoz w oparciu o dane zgromadzone z setek tysięcy powiązanych źródeł. Obejmują one książki i magazyny fantastycznonaukowe, wybrane media i blogi. Wykorzystywane są również informacje z Earth 2050 – interaktywnego projektu firmy Kaspersky, który przedstawia futurystyczny obraz świata za 30 lat.
Spoglądanie w przyszłość i próby jej zrozumienia od wieków fascynowały ludzi. To właśnie dzięki tej wiedzy możemy być relatywnie bezpieczni i przygotowani. Firma Kaspersky wierzy w świetlaną przyszłość, w której technologia otworzy przed ludzkością nieznany dotąd potencjał. Właśnie dlatego ją zabezpieczamy. Stworzyliśmy platformę Safer Tomorrow, aby zwiększać świadomość i otwartość ludzi na pojawiające się możliwości – powiedział Andrew Winton, dyrektor działu marketingu w firmie Kaspersky.
Tymczasowy billboard znajdujący się w posiadłości Castlepoint Station na wybrzeżu Wairarapa w Nowej Zelandii można znaleźć na mapie tutaj.
Konstrukcja będzie dostępna dla publiczności do 25 lutego, po czym zostanie zdemontowana. Podczas jej projektowania wzięto pod uwagę wszelkie możliwe względy ekologiczne – użyto zrównoważonych materiałów, które zostaną poddane recyclingowi. Na ekranie LED billboardu ukazywane będą 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu krótkie, wybrane prognozy.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.
Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.