w

Olga Robak dołączyła do działu kreacji w Soul & Mind

Agencja Soul & Mind wzmacnia dział kreacji. Do zespołu dołączyła Olga Robak, obejmując stanowisko Graphic Designer. W nowej roli odpowiada za opracowywanie koncepcji graficznych, projektowanie materiałów marketingowych na potrzeby bieżącej komunikacji oraz kampanii, a także za przygotowywanie projektów opakowań.

Olga Robak wnosi do agencji wieloletnie doświadczenie, m.in. w realizacji projektów dla takich marek, jak: Lubelska, Amundsen, Millhill’s, Maxi Zoo, Wawel, Poczta Polska, 4 Pory Roku, Venus, No36, Serenada, Polskie Koleje Linowe, Dafi, Tygryski, Concept Energy oraz Stolbud. Pracowała dla klientów z sektorów alkoholi, beauty, FMCG, retailu, usług i energetyki. Rozwijała kompetencje w obszarze pracy koncepcyjnej i projektowania kreacji graficznych na potrzeby kampanii reklamowych, social mediów i opakowań. Zdobywała także doświadczenie na planach zdjęciowych i produkcjach wideo, poszerzając umiejętności z zakresu dyrekcji artystycznej oraz współpracy z zespołami kreatywnymi.

W projektowaniu kieruje się zasadą, że każdy projekt powinien być nie tylko wizualnie atrakcyjny, ale również funkcjonalny oraz skuteczny w realizacji celów komunikacyjnych.

Olga posiada szerokie doświadczenie w projektowaniu i pracy koncepcyjnej, a jej portfolio obejmuje zarówno działania digitalowe, jak i projekty opakowań. To wartościowe wzmocnienie zespołu kreacji – mówi Maciej Zaremba, CEO Soul & Mind Brand Design.

Napisane przez Soul&Mind

Rośnie popyt Polaków na ekologiczne domy – certyfikat ZIELONY DOM jako odpowiedź na potrzeby rynku

Fast lunch, nie fast food- iLunch otwiera swoją pierwszą polską restaurację w Gdańsku