– Partnerstwo z Okazje.info to kontynuacja naszych działań mających na celu dostarczenie użytkownikom wartościowej informacji o produktach dobranych kontekstowo do przeglądanych treści – mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory – Jest dla nas ważne, aby materiały reklamowo-promocyjne pojawiające się w naszych serwisach zawierały praktyczne informacje dla użytkowników i były wartościowym uzupełnieniem publikacji redakcyjnych.
– Grupa Gazeta.pl to doświadczony gracz na rynku mediowo-reklamowym. Widzimy synergię we współpracy i możliwość dywersyfikowania źródeł przychodu. Dodatkowym celem, jaki Okazje.info stawia sobie przed tą strategiczną kooperacją jest podniesienie efektywności i zwiększenie wolumenu sprzedaży w sklepach internetowych naszych partnerów – mówi Piotr Broniarczyk, CEO Okazje.info.
Okazje.info to trzecia największa porównywarka cen i piąty pod względem zasięgu serwis e-commerce w Polsce. Klientami porównywarki są m.in. sklepy Empik, Komputronik, Electro.pl, Cropp oraz pozyskany w styczniu 2012 roku Amazon.
Gazeta.pl, uruchomiona w 2001 roku, dzisiaj jest częścią jednej z największych polskich grup serwisów internetowych. Portal Gazeta.pl dba o rzetelność, szybkość oraz atrakcyjność przekazywanych treści, jego siłą jest unikalna społeczność użytkowników oraz serwisy informacyjne i tematyczne (m. in. Wiadomości, Technologie, Kobieta), które odwiedza miesięcznie ponad 12 mln* użytkowników. Treści, które codziennie oferuje Gazeta.pl, dostępne są w wielu kanałach komunikacji, m. in. w telefonach komórkowych w postaci lekkich stron, w smartfonach (m.in. aplikacja Gazeta.pl na iPhone’a ) czy telewizorach (Samsung Internet@TV ).
* Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2012, użytkownicy (real users) grupy Gazeta.pl