Po zaznaczeniu filtru na liście zostają tylko oferty promocyjne z widoczną starą i nową ceną . Dzięki temu od razu widać, ile można zaoszczędzić. – Użytkownicy naszego serwisu coraz chętniej korzystają z filtru promocji, zwłaszcza w kategoriach elektronicznych i w dużym AGD (telewizory LCD i LED, laptopy, pralki, czy lodówki). Ponad połowa z nich wybiera jednocześnie filtr miasta, co wskazuje, że dużym zainteresowaniem cieszą się oferty lokalne – mówi Magdalena Zasuń, PR&Marketing Assistant w Okazje.info.
Dla zainteresowanych przede wszystkim promocjami rozbudowana została specjalna sekcja na serwisie. – Istniejącą już stronę Promocje uzupełniliśmy o informacje, które zapewniają szybki i łatwy dostęp do atrakcyjnych ofert. W tym celu ulepszyliśmy architekturę informacji. Stawiamy na prezentowanie najpopularniejszych ofert, kategorii i sklepów, w których można znaleźć przeceny. – mówi Magdalena Zasuń.
Dla zwolenników odbioru osobistego stworzono opcję, która umożliwia przegląd ofert promocyjnych według miast. Nowym elementem strony są także gazetki promocyjne. Użytkownicy mogą je przeglądać online i zapisać się na mailowe powiadomienia o pojawieniu się nowych gazetek.
Prezentacja aktualnych promocji sklepu jest bezpłatna i bardzo prosta do wprowadzenia. – Żeby skorzystać z dodatkowego wyróżnienia ofert, wystarczy uzupełnić w pliku xml dane o starej i nowej cenie – mówi Magdalena Zasuń. Z opcji korzysta już nieco ponad 300 sklepów. Można przypuszczać, że ich liczba zwiększy się przed sezonem bożonarodzeniowym.
Porównywarka cen Okazje.info http://www.okazje.info
Kontakt: Magdalena Zasuń – [email protected]
Okazje.info to piąty pod względem zasięgu serwis e-commerce w Polsce* i zarazem najszybciej rozwijająca się porównywarka cen. Miesięcznie serwis odwiedza ponad 3,5 miliona użytkowników, przeglądając oferty z 2000 kategorii produktowych.
Z usług Okazje.info korzysta ponad 1800 sklepów internetowych i marketów, prezentujących swoje oferty, gazetki reklamowe i akcje specjalne. Elastyczne warunki współpracy i szeroka oferta usług promocyjnych (pozycjonowanie ofert, akcje specjalne, display) gwarantują dotarcie do wybranych grup klientów i wysoką efektywność działań marketingowych .
* Megapanel, czerwiec 2011