– Przyszłe panny młode, które planują wesele w tradycyjnym okresie ślubnym – od maja do września – najczęściej zamawiają kreacje jesienią poprzedniego roku. Wtedy to bowiem ukazują się nowe kolekcje, przygotowane na kolejny sezon – mówi Marta Łubnicka z Mon Cheri Europe.
Przedstawicielka firmy przypomina jednocześnie o istotnej grupie klientek, które czekają niemal do ostatniej chwili na wyjątkowe okazje cenowe – ślubne „last minute”. I to do nich przede wszystkim jest adresowana ta oferta. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w promocji, jest dołączenie do grona fanów Mon Cheri na popularnym portalu facebook.com.
Amerykańskie suknie z kolekcji Mon Cheri należą do produktów premium w swojej kategorii. Cechuje je perfekcyjne wykonanie, dbałość o oryginalność i urok najdrobniejszych szczegółów. Podkreślają i uwydatniają atuty kobiecości, eksponując wszystko to, co w nich najpiękniejsze.
Każda z sukien wychwytuje prawdziwą grację, powab i elegancję nowoczesnej panny młodej. Pod marką Mon Cheri kryje się rząd różnorodnych, wyjątkowych kolekcji ślubnych i wieczorowych. Dla Mon Cheri szyją znani na całym świecie projektanci: m.in. Tony Bowls, Sophia Tolly.
Adresy salonów na terenie Polski oferujących produkty marki Mon Cheri, a zarazem uczestniczących w promocji, znajdują się na stronie internetowej dystrybutora, pod adresem: www.moncherieurope.com