w , ,

Ogólnopolska akcja Teekanne przeciw przymrozkom

Firma TEEKANNE Polska, jeden z wiodących krajowych producentów herbaty rzuca wyzwanie pogodzie i wspiera kierowców rano w godzinach 7 – 9  i po południu od 16 do 18 , czyli w drodze z pracy i po pracy.

– Gwałtowne ochłodzenie ostatnich dni było impulsem do tej decyzji – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy Teekanne Polska  –  bo przecież nic tak nie rozgrzewa jak dobra herbata, zwłaszcza czarna z cytryną lub szczególnie lubiana przez naszych konsumentów Earl Grey. Taką herbatę serwujemy na zakorkowanych skrzyżowaniach pięciu polskich miast, w ramach naszej ogólnopolskiej akcji pod hasłem herbatarozgrzewa.pl. Akcję wspiera medialnie agencja 365 PR oraz stacja radiowa RMF MAXXX z Grupy RMF.

Herbatarozgrzewa.pl to też specjalny, interaktywny serwis www, który ułatwia nawigację do miejsc w których rozgrzewa herbata TEEKANNE, prezentuje nowe smaki marki, oraz kampanię reklamową z Adamem Małyszem w roli głównej.

– Akcja herbatarozgrzewa.pl to jeden z projektów w ramach kampanii reklamowej firmy na sezon 2012 / 2013 –  mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy Teekanne Polska  – w telewizyjnej reklamie marki wystąpił ponownie ambasador naszej marki Adam Małysz, który poleca  nowe smaki: aromatyczne Forest Fruit, Magic Apple, Cranberry Raspberry, Mint & Honey, Ginger & Lemon i klasyczny smak czarnej herbaty Nero. Natomiast poza telewizją planujemy wiele dodatkowych projektów i  niespodzianek dla fanów marki i nie tylko. Już dziś zapraszamy też na nasz profil na Facebook'u facebook.com/herbatateekanne, gdzie można na bieżąco śledzić wszystkie nowości związane z marką – dodaje Rymski.

Sezonowe nowości Teekanne pozwalają nie tylko rozgrzać coraz chłodniejszą jesień czarną herbatą, ale też przywołują przyjemne wspomnienie znaczniej cieplejszych dni aromatem owocowych herbatek. Najważniejsze debiuty jesieni to m.in. Magic Apple unikatowa i wykwintna mieszanka herbatek owocowych, którą tworzą jabłko i cynamon z dodatkiem  hibiskusa, liści słodkiej jeżyny oraz owocu dzikiej róży. Świeżość cytryny i korzenny aromat imbiru łączy ze sobą natomiast herbatka Ginger Lemon, która nie tylko rozgrzewa, ale oferuje również znakomity cytrynowy smak.

Amatorów czarnej, aromatyzowanej herbaty z pewnością zainteresuje mieszanka z malin, jeżyn i czarnej porzeczki, czyli aromatyzowana herbata Forest Fruit, a zwolenników tradycyjnej herbaty zielonej może zaskoczyć jej smak wzbogacony świeżymi żurawinami i malinami w herbacie Green Tea Canberry-Raspberry. Ci którzy preferują połączenie miodu i świeżej, zielonej mięty z pewnością docenią smak Mint & Honey, którym można się cieszyć zarówno na ciepło jak i na zimno.

Warto wspomnieć, iż TEEKANNE – lider w jakości i różnorodności produktów pakuje każdą torebkę w oddzielną papierową kopertę, co pozwala na wydobycie szlachetnego aromatu przy każdej filiżance herbaty.

INFORMACJE DODATKOWE:

Akcja "TEEKANNE przeciw przymrozkom " – oficjalne strony www:
Strona firmowa: http://teekanne.pl/
Strona akcji "Herbata rozgrzewa":  http://herbatarozgrzewa.pl/
Teekanne na stronach RMF MAXX: http://www.rmfmaxxx.pl/akcje/teekanne

Promowane w ramach "TEEKANNE przeciw przymrozkom" herbaty to:  
Nero: http://teekanne.pl/nero.php
Earl Grey: http://teekanne.pl/earlgrey.php

Avatar photo

Napisane przez 365 PR

Pluszaki dla edukacji i dzieci z rodzin zastępczych

Promotech pokazuje światu nowe narzędzia