Jednym z pierwszych projektów w ramach zaplanowanych rocznych aktywności było przygotowanie koncepcji, produkcja i wdrożenie aplikacji konkursowej na portalu Facebook, pod tytułem „Znajdź wiosnę”. W ciągu 3 tygodni trwania akcji udało się zgromadzić 5 000 fanów strony „Primavera znaczy wiosna”, z czego pierwsze 3000 wzięło udział w konkursie już w pierwszym tygodniu istnienia Fanpage’a. Uczestnicy konkursu publikowali zdjęcia, które ich zdaniem można było uznać za ilustrację wiosny. Przez 21 dni autorom najlepszych fotografii wybieranych przez Jury, Primavera przyznawała nagrodę w postaci aparatu fotograficznego.
Agencja Mather Communications, która od 2 lat jest odpowiedzialna za komunikację marketingową marki Primavera, zaprosiła do współpracy Ogilvy Interactive. W ramach tej współpracy powstał plan aktywności marki w mediach społecznościowych w bieżącym roku. Mather Communications stworzyła koncepcję oraz koordynowała przebieg wiosennego konkursu na Facebooku i jest odpowiedzialna za codzienny kontakt z fanami Primavery na Facebook’u. Ogilvy Interactive odpowiada za obszar technologiczny – od stworzenia aplikacji po nadzór i bieżącą koordynację całej kampanii.
Akcja na FB wspierana była informacją w spocie TV oraz reklamą kontekstową on-line (również autorstwa Mather Communications).
Skuteczność przygotowanej kampanii zachęciła Primaverę do realizacji kolejnych działań interaktywnych jeszcze w tym roku.
Link do Fanpage’a dostępny jest pod adresem: http://www.facebook.com/primaveraznaczywiosna
Primavera to marka naturalnej wody źródlanej, której właścicielem jest Polska Woda Sp z.o.o.