Kampania „Nie kieruję się stresem” ma na celu promocję nowego FORDA FOCUSA, który dzięki innowacyjnym, zaawansowanym technologiom zapewnia maksymalny komfort jazdy i redukuje stres kierowców. Ma także zachęcić osoby prowadzące samochód do odpowiednich zachowań na drodze.
Od 8 lipca br. FORD FOCUS ROADSHOW zagości w wybranych miejscowościach nadmorskich.Na tegorocznej mapie aktywności znalazły się Gdańsk, Jastarnia, Sopot, Jurata, Krynica Morska, Władysławowo, Łeba, Ustka, Mielno, Kołobrzeg, Międzyzdroje i Świnoujście. Spotkania z dealerami Ford Polska oraz interaktywna prezentacja w multimedialnej przyczepie przybliżą uczestnikom nowoczesne technologie Forda Focusa. Goście imprezy mogą wziąć udział w testach manewrowych i interaktywnym konkursie wiedzy o nowych technologiach z atrakcyjnymi nagrodami, obejrzeć najnowszy model FORDA FOCUSA oraz umówić się na jazdy próbne. Dodatkowo osoby odwiedzające imprezę mogą poprzeć ideę akcji „Nie kieruję się stresem” umieszczając na swoim profilu na Facebooku zdjęcie z hasłem promującym jej przesłanie, a także wyeksponować na swoich samochodach naklejki-magnesy zawierające pozytywne komunikaty do innych kierowców.
– Kampania „Nie kieruję się stresem” odpowiada na społeczne potrzeby, bo przecież wszyscy chcielibyśmy doświadczać jak najmniej nerwowych sytuacji na drodze. Poza tym prezentuje najnowsze rozwiązania FORDA FOCUSA z ciekawej perspektywy – nie tylko jako nowości technologiczne, ale też zaawansowane rozwiązania redukujące stres kierowcy. Dzięki temu imprezy nadmorskie przyczyniają się do budowania innowacyjnego wizerunki marki Ford, ale też przez działania interaktywne i one-to-one pozwalają na pozyskiwanie bazy danych potencjalnych klientów.– mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action.
Roadshow jest jednym z głównych elementów kampanii „Nie kieruję się stresem.” W przygotowanie i realizację kampanii zaangażowana jest również agencja Ogilvy PR realizująca działania Public Relations, agencja Eureka, która odpowiada za promocję kampanii w mediach oraz Mindshare, który przygotował aktywności w social media.
…………………………………………………
Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.
Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.