Agencje przygotowały atrakcyjną formułę promocji pro-sprzedażowej opartej na mechanizmie loterii przeprowadzanej w kanałach SMS i Internet. W ramach prac dla nowego klienta zespoły stworzyły projekty opakowań promocyjnych i materiałów POS, odpowiadały za przygotowanie: dedykowanej strony internetowej pod adresem www.delicjeszampanskie.pl, koncepcji mechaniki i propozycji nagród. Agencje zajęły się także pełną realizacją projektu.
Akcja dla Delicji Szampańskich rozpoczęła się 22 sierpnia br. Promocją objęte zostały smaki pomarańcza, wiśnia i malina, w dwóch formatach opakowań 147 i 294g. Wewnątrz każdego opakowania promocyjnego znajduje się jeden kod. W mniejszych opakowaniach kod jest warty jedno zgłoszenie, a kod w większych – dwa zgłoszenia. Na konsumentów biorących udział w promocji czeka 5 kart upominkowych IKEA o wartości 15.000 PLN, 500 zestawów owocowych kosmetyków The Body Shop o wartości 170 PLN każdy oraz 1000 miękkich kocyków. Spośród osób wysyłających SMSy (koszt smsa 0,50 gr netto) z kodami pod numer 70006 lub przesyłających kody za pośrednictwem strony internetowej, co 2 tygodnie będą losowane nagrody pierwszego i drugiego stopnia. Dodatkowo co 2 tygodnie 200 osób, które prześle największą liczbę zgłoszeń zostanie nagrodzonych miękkimi kocykami od Delicji.
Promocja ma potrwać do końca października br. Ogólnopolska akcja „Smakuj Delicje i wygrywaj” komunikowana będzie we wszystkich kanałach sprzedaży, a wspierana kampanią reklamową prowadzoną w Internecie i TV. Spot przygotowała agencja Euro RSCG za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
………………………………………………………………….
Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.
Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.