realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, z dumą ogłasza premierę swojego najnowszego modelu – realme C63. Jest to nie tylko pierwszy smartfon z serii realme C wykończony wysokiej jakości wegańską skórą, ale także jedyne urządzenie o designie premium w swoim przedziale cenowym. Co więcej, realme C63 posiada technologię szybkiego ładowania 45W, pozwalającą na godzinę rozmowy po zaledwie minucie ładowania urządzenia oraz wiele funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
Flagowy design z wegańskiej skóry i wysoka odporność na upadki
realme C63 wyposażono w tylną obudowę z wysokiej jakości wegańskiej skóry, dotychczas stosowanej jedynie w flagowych modelach telefonów. Jej projekt oferuje niezwykle trwałą teksturę, odporną na zabrudzenia, a jakość wykonania znacznie przewyższa rozwiązania dostępne w innych produktach z tej samej półki cenowej. Starannie dobrany wzór lychee pokrywający plecki smartfona dodaje elegancji i poprawia wrażenia związane z trzymaniem urządzenia w dłoni, zapewniając przyjemność zarówno wizualną, jak i dotykową. Ponadto, realme C63 posiada jedyną w tej kategorii cenowej metalową obwolutę obiektywu, która oferuje większą wytrzymałość i lepszą teksturę.
Laboratorium realme potwierdza wysoką niezawodność nowego modelu C63. Po serii przeprowadzonych testów smartfon nie wykazał żadnych uszkodzeń po upadku z wysokości 1 metra na granitową płytę. Skutecznie opiera się codziennym uszkodzeniom, co pozwala uniknąć dodatkowych kosztów związanych z naprawami lub wymianą urządzenia.
Szybkie ładowanie 45W i bateria 5000mAh z unikalną w tej klasie certyfikacją TÜV Rheinland Safe Fast-Charge System
realme C63 obsługuje pierwszą w swojej klasie cenowej technologię szybkiego ładowania 45W, która pozwala naładować telefon do 50% w 30 minut, umożliwiając godzinę rozmów po zaledwie 1 minucie ładowania. Co więcej, nowy realme C63 uzyskał unikalną w tej kategorii cenowej certyfikację TÜV Rheinland Safe Fast-Charge System, co oznacza, że system ładowania telefonu przeszedł rygorystyczne testy i spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa. Serce realme C63 stanowi procesor z architekturą ośmiordzeniową, która zapewnia zarówno wydajność, jak i wysoką efektywność energetyczną.
realme C63 z flagowymi funkcjami AI: sterowaniem gestami, obsługą dotykową w deszczu i minikapsułą 2.0
realme C63 wprowadza zupełnie nowe funkcje AI. Po raz pierwszy w swojej klasie udostępnia sterowanie gestami i inteligentną obsługę dotykową w deszczu, wcześniej zarezerwowane jedynie dla flagowych smartfonów realme – serii numerycznej oraz linii GT. Te dwie funkcje, stworzone w odpowiedzi na codzienne potrzeb użytkowników, pozwalają na sterowanie urządzeniem bez dotykania ekranu. Obsługa za pomocą gestów pozwala korzystać z urządzenia, w tym oglądać filmy i odbierać połączenia, bez użycia rąk podczas jedzenia, ćwiczeń czy gotowania. Inteligentna obsługa dotykowa zapewnia płynne korzystanie z telefonu nawet w deszczu lub łazience po kąpieli. Ponadto, C63 oferuje redukcję szumów podczas rozmów oraz cenioną wśród użytkowników funkcję: Minikapsuła 2.0.
Cena i dostępność
realme C63 (8/256GB) jest dostępny w dwóch wyjątkowych wersjach kolorystycznych: Leather Blue i Jade Green za 849 zł w sieci sklepów Media Expert oraz na stronie realmeshop.pl.
To jednak nie wszystko – wraz z początkiem wakacji marka wprowadziła specjalną ofertę na bestsellerowy model realme 12+ 5G, który dostępny jest w cenie 1599 zł, taniej aż o 300 zł. Oferta promocyjna obowiązuje od 5 do 18 lipca b.r. u wszystkich partnerów marki.
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 to czas rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. W ramach nowego ducha marki realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.