Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, udostępnia biurom podróży w Polsce europejski produkt kolejowy Deutsche Bahn. Od niedawna przez platformy Amadeus Tour Suite i Amadeus Tour Suite Integrated możliwe jest dokonywanie rezerwacji, a także sprzedaż biletów kolejowych znajdujących się w ofercie niemieckiego operatora, również tych dotychczas niedostępnych w Polsce. Oprócz szerokiej sieci połączeń i taryf, dzięki ofercie Deutsche Bahn klienci mogą kupować bilety innych europejskich przewoźników, w tym polskich oraz kolei dużych prędkości KDP (ICE, TGV, Thalys, Eurostar, Railjet itd.).
Produkt kolejowy dostępny w ofercie Deutsche Bahn
Przez niemieckiego operatora można wystawić bilet na odcinki obsługiwane przez krajowych przewoźników z dogodnymi warunkami rezerwacji i możliwością rezygnacji z biletu oraz miejscówkami na pociągi EIC, EX, EC na trasach Poznań-Warszawa i Kraków-Warszawa. Dostępne są również połączenia międzynarodowe do Warszawy, Szczecina, Poznania, Wrocławia i Krakowa. Ceny za przejazd Warszawa-Berlin w opcji „Europa Spezial” zaczynają się od 29 € (4 x dziennie), zaś na odcinku Poznań-Berlin – od 19 €. Z kolei opcja „Euro Night”, czyli wygodne podróżowanie nocą po Europie, obejmująca trasę Warszawa-Amsterdam, kosztuje od 29 €. Dzięki specjalnej promocji na przejazd m. in. pociągiem nocnym City Night Line bilet na trasie Berlin-Paryż można nabyć już od 39 €. Z tej bogatej gamy produktów korzystają już biura podróży w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Bydgoszczy, Toruniu, Szczecinie, Łodzi i Rzeszowie, które nabyły licencję DB.
– Cieszymy się, że możemy zaoferować biurom podróży kompleksowy produkt kolejowy Deutsche Bahn, dopasowany do aktualnych oczekiwań klientów i sytuacji na rynku usług turystycznych w Polsce i Europie. Zachęcamy biura podróży z lokalnego rynku do korzystania z oferty operatora, co pozwoli im na wzbogacenie dotychczasowej oferty, a tym samym pozyskanie nowych klientów i zwiększenie zysków – komentuje Iwona Białobrzycka, Amadeus Polska.
Wśród niestandardowych produktów kolejowych znajdujących się w ofercie DB warto wymienić Autozug, czyli pociąg samochodowy, na który można wykupić bilet i razem z samochodem – który jest przewożony na specjalnej platformie w tym pociągu – pojechać na urlop zimowy albo letni do wybranego kraju w Europie.
Współpraca z TSS Polska Touristik Service System Sp. z o.o.
Korzystanie z tych atrakcyjnych produktów jest możliwe dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy TSS Polska Touristik Service System Sp. z o.o., firmą działającą w ramach zrzeszenia niezależnych biur podroży promujących nowoczesny i efektywny system sprzedaży usług turystycznych, a Deutsche Bahn, grupą niemieckich firm kolejowychb i logistycznych, która ustanowiła TSS Polska Generalnym Agentem Deutsche Bahn GmbH w Polsce. Agenci, używający rozwiązania Tours Suite lub Tours Suite Integrated, zyskują unikalną możliwość poszerzenia swojego portfolio produktów i usług, takich jak sprzedaż biletów europejskich przewoźników na koleje dużych prędkości czy tanie przejazdy po Europie.
– Nabycie licencji na bogatą ofertę Deutsche Bahn umożliwia biurom podróży podniesienie efektywności działania, poszerzenie własnego asortymentu produktów i usług, wzrost zysków dzięki prowizji wynoszącej nawet do 12,5 % oraz – co bardzo ważne – podniesienie jakości obsługi klientów. Wszystko to przekłada się na umacnianie pozycji biur podróży na rynku usług turystycznych oraz pozyskiwanie przez nie nowych klientów – komentuje Teresa Wawdysz, Prezes, TSS Polska.
Posiadanie licencji Deutsche Bahn w TSS Polska i aktywowanie maski Rail w systemie Amadeus umożliwia biurom podróży przejście do oferty Deutsche Bahn za pomocą jednego kliknięcia. W ten sposób zyskują one szybki i nieograniczony dostęp do połączeń i taryf linii kolejowych w całej Europie, w tym możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów i promocji.
***
Informacje o TSS Polska Touristik Service System Sp. z o.o.
TSS Polska Touristik Service System Sp. z o. o. stanowi silny związek niezależnych biur podroży, które w ramach kooperacji promują nowoczesny i efektywny system sprzedaży usług turystycznych.
W oparciu o know how i wieloletnie doświadczenie macierzystej firmy TSS Touristik Service System GmbH w Dreźnie, sieć biur TSS Polska kontynuuje owocną współpracę z ponad 60 organizatorami niemieckimi i podmiotami z branży turystycznej.
Głównym celem TSS Polska jest pomoc firmom i biurom turystycznym w utrzymaniu się na trudnym rynku turystycznym, bez ograniczenia ich samodzielności i indywidualności.
Wykorzystanie efektów synergii i szybkie wdrażanie sprawdzonych strategii, np. koncepcji Multi-Chanel, pozwalają osiągnąć oczekiwane wartości dodatkowe, zarówno biurom podróży, usługodawcom, jak i partnerom świadczeń turystycznych.
Biura Kooperacji mogą korzystać zarówno z umów bezpośrednich dowolnie wybranych przez siebie organizatorów polskich lub organizatorów zagranicznych, mających siedzibę w Polsce, jak i za pomocą kooperacji TSS Polska z zagranicznymi organizatorami, bez konieczności posiadania bezpośrednich umów agencyjnych.
Poprzez bezpośrednie umowy z organizatorami, towarzystwami lotniczymi i świadczeniodawcami usług turystycznych, TSS Polska dysponuje kompleksową bazą danych, dzięki czemu umowy dostosowane są do potrzeb i oczekiwań klientów.
Więcej informacji o firmie TSS Polska można znaleźć na stronie internetowej www.tsspolska.pl
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2011 roku system Amadeus przetworzył niemal 950 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwe 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2011 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,712 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,039 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie około 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com