Internetowy Portal KlientEFL pozwala zainteresowanym nadzorować współpracę z EFL. Klienci mogą w posty sposób zarządzać swoimi umowami, pobierać eFaktury, kontrolować płatności, składać wnioski oraz kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Dostępność do danych przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę stanowi dogodny atrybut dla przedsiębiorczych osób. Logowanie do portalu jest bardzo proste, wymaga jedynie wpisania numeru telefonu podanego w umowie oraz hasła.
W ramach Portalu KlientEFL, istotną kwestią jest również temat rozwiązywania problemów z płatnościami- restrukturyzacja zadłużenia. Dzięki serwisowi, klient może skorzystać z mnogich wariantów odroczenia płatności poprzez pobranie i złożenie online odpowiedniego wniosku. Możliwości jest wiele: można zawiesić harmonogram, zmienić termin płatności raty, wydłużyć harmonogram czy też okresowo obniżyć raty do samych odsetek. Rozwiązanie uzależniamy od indywidualnych potrzeb Klienta. Takie uproszczenie jest wyjściem naprzeciw potrzebom firm, szczególnie w czasach dekoniunktury, kiedy problem opóźnionych płatności pojawia się coraz częściej. Zarządzanie należnościami „z domu” pozwala także zaoszczędzić cenny czas przedsiębiorczych.
„Uruchomienie Portalu KlientEFL miało bardzo pozytywny wydźwięk wśród współpracujących z nami przedsiębiorców. Cieszymy się, że takie narzędzie ułatwia pracę wielu klientom, nam zaś pozwala na jeszcze lepszy kontakt z odbiorcami. Dzięki tego typu inicjatywom, podejmowanym w celu uproszczenia dostępu do produktów i usług EFL, możemy czuć się liderami w dziedzinie obsługi naszych klientów” – komentuje Krzysztof Ziomek, dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii w Europejskim Funduszu Leasingowym.
Przedsiębiorcy współpracujący w ramach finansowania zewnętrznego z Europejskim Funduszem Leasingowym SA, mogą zapoznać się z funkcjami Portalu KlientEFL. Jego demonstracyjna wersja oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej https://klient.efl.com.pl/