Najważniejsze udoskonalenie wprowadzone Centrum Rezerwacji stanowi pełna integracja oferty w prostej i funkcjonalnej multiwyszukiwarce. Użytkownicy mogą teraz przeszukiwać wszystkie dostępne usługi turstyczne z każdego miejsca w serwisie.
Nowym narzędziem, istotnie zwiększającym funkcjonalność Tanie-Loty.com.pl, jest porównywarka promocji lotniczych, która jest bardziej intuicyjna i pozwala na jeszcze dokładniejsze dopasowanie oferty do indywidualnych preferencji. Poprzez zawężanie kryteriów wyszukiwania użytkownicy mogą sami porównać oferty biletów, nie tylko dla interesującej ich lokalizacji, ale również lotnisk znajdujacych się w najbliższym sąsiedztwie, co daje pełen obraz zakresu cen i możliwości.
Oprócz zmian w funkcjonowaniu serwisu, wprowadzono bardziej intuicyjną nawigację, nowy branding i lekki, przejrzysty design. Nad projektem przez blisko 3 miesiące pracował zespół web-developement agencji Artweb-Media.
Zmianom Centrum Rezerwacji Tanie-Loty.com.pl towarzyszy kampania promocyjna, która obejmuje: reklamę w internecie, PR, a już wkrótce także akcję promocyjną z nagrodami na profilu Tanie Loty na Facebooku. Za działania promocyjne w internecie odpowiada zespół marketingowy Artweb-Media.
Przejdź do strony http://www.Tanie-Loty.com.pl.