−Posiadamy rozbudowaną sieć stacjonarnych punktów sprzedaży w całej Polsce, dzięki którym zdobyliśmy silną pozycję na rynku telekomunikacyjnym. Teraz chcemy wykorzystać nasze doświadczenie w branży, aby stworzyć rozpoznawalną markę dla naszego sklepu internetowego oraz budować wizerunek dostosowany do specyfiki rynku on-line – mówi Tomasz Basiński, Wiceprezes Eurotel S.A.
Dla sklepu mobile2.pl została zaprojektowana lekka szata graficzna zapewniająca szybkie ładowanie się strony. Przejrzysta grafika oraz intuicyjny interfejs sprawiają, że strona jest funkcjonalna i przyjazna dla użytkowników.
Nieoceniony wpływ wieloletniej obecności na rynku
Sklep Mobile2.pl korzysta z doświadczenia grupy telekomunikacyjnej Eurotel S.A. na rynku GSM, w wyniku czego może zapewnić swoim klientom wysokiej jakości ofertę, bogatą
w nowości rynkowe, markowe produkty i oryginale akcesoria GSM. Zamówione towary klienci mogą odebrać w salonach na terenie całego kraju. Po zakupie mają zagwarantowany dostęp do porad eksperckich oraz pomocy w rozwiązywaniu problemów z obsługą produktów.
Poprzedni sklep spółki Eurotel istniał pół roku i stanowił subdomenę strony internetowej firmy. Ze względu na satysfakcjonujące wyniki i dobre rokowania zarząd spółki podjął decyzję o budowie nowej marki swojego sklepu on-line – mobile2.pl
——————————————————–
O Eurotel S.A.
Spółka Eurotel powstała w 1996 roku jako jedna z pierwszych firm wprowadzających technologię GSM w Polsce. W tym czasie podobną działalność rozpoczęło ponad sto przedsiębiorstw, z czego obecnie funkcjonuje około dziesięciu.
Eurotel S.A. współpracuje w głównej mierze z operatorami telefonii komórkowej Era i PLAY. Posiada rozbudowaną sieć autoryzowanych punktów sprzedaży oraz dystrybucji produktów bez abonamentowych. W ramach sieci Era to ponad 30 proc. udział w kanale dealerskim. Eurotel jest laureatem najwyższych wyróżnień i nagród operatora Era dotyczących osiąganych wyników i standardów obsługi klienta zarówno w rynku prywatnym, jak i biznesowym.