Tomasz Miller dołączył do Jabry, producenta innowacyjnych zestawów słuchawkowych i objął stanowisko Senior Account Managera.
Na polskim rynku Miller odpowiedzialny jest za realizację planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów i współpracę z partnerami. Do jego obowiązków należy również dbałość o udział firmy w imprezach branżowych, spotkaniach z firmami partnerskimi oraz współpraca z lokalną agencją public relations.
„Z Jabrą i jej ofertą dla rynku centrów kontaktowych i biur byłem związany początkowo po stronie dystrybutora. Cieszy mnie możliwość stałej współpracy z marką Jabra i dalszy rozwój moich kompetencji w zakresie jej rozwiązań. Liczę, że przyczynię się do uzyskania dobrych wyników Jabry w Polsce” – opowiada Tomasz Miller.
Wcześniej Tomasz Miller był Product Managerem w firmie Veracomp (dystrybutor IT), gdzie odpowiadał za markę Jabra przez ostatni rok. Doświadczenie zdobywał również w firmach TM Projekt oraz Centertel. Jest absolwentem Oxford Brookes University oraz Wyższej Szkoły Zarządzania – The Polish Open University, gdzie ukończył kierunek Business Administration.
—
Jabra to marka firmy GN Netcom – wiodącego producenta w zakresie innowacyjnych zestawów słuchawkowych. GN Netcom zatrudnia na świecie ok. 850 pracowników i posiada szeroką sieć sprzedaży. Pod marką Jabra oferuje szeroki wybór bezprzewodowych zestawów słuchawkowych i samochodowych zestawów głośnomówiących, a także przewodowych i bezprzewodowych rozwiązań dla centrów kontaktowych oraz biur. GN Netcom stanowi jednostkę zależną firmy GN Store Nord A/S. Więcej informacji: jabra.pl
—