w

Nowość od Sister’s Aroma – produkt, który działa na skórę jak szklanka wody, czyli jak nawilżanie skóry może opóźnić jej starzenie.

Chociaż wielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest nawilżanie skóry to niewiele tak naprawdę wie dlaczego. Faktem jest, że właściwe, regularne nawilżanie działa nie tylko jak szklanka wody dla komórek, ale stanowi również niezbędny element w pielęgnacji przeciwstarzeniowej. Nawilżona skóra jest bardziej elastyczna, napięta i szybciej regeneruje uszkodzenia płaszcza hydrolipidowego. Jeśli masz już zmarszczki – nawilżanie skóry zapobiegnie ich powiększeniu i pogłębieniu, a jeśli nie, opóźni ich pojawienie się.

Potrzeba nawilżenia skóry – podobnie jak każdego innego organu w ciele – nie zależy od pory roku czy innych czynników, ale wymaga codziennej uwagi. Jeśli skóra jest dobrze nawilżona, prawdopodobieństwo jej przesuszenia, łuszczenia się, ściągnięcia, uszkodzeń słonecznych i innych problemów zmniejsza się kilkukrotnie. 

Dobrze jest mieć w swojej kosmetyczce produkt, na którym można polegać w kwestii nawilżania. Marka Sister’s Aroma wypuściła na rynek lekki krem-żel nawilżający, który jest odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry, w tym bardzo suchej i nadwrażliwej. Krem Boosting Hydrator X10 ma lekką konsystencję, która wchłania się w kilka sekund, nie pozostawiając tłustej warstwy na powierzchni skóry.

Co ważne, już po pierwszym użyciu produktu zauważysz zmianę: Twoja skóra będzie wyraźnie bardziej nawilżona, świeża, jędrna, jakby rozświetlona od wewnątrz. Ten produkt zaprzyjaźni się z każdym Twoim ulubionym kosmetykiem: można go łączyć z tonikami, serum i olejkami. Sprawdza się także jako ratunek w sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji – już po pierwszej aplikacji niweluje wszelkie oznaki przesuszenia, wygładza skórę, dodaje jej świeżości i gładkości.

Tak silny i szybki efekt wow jest możliwy dzięki starannie przemyślanej formule. Najważniejsza w niej jest emulsja lamelarna, która opiera się odwodnieniu, „łata” płaszcz hydrolipidowy po uszkodzeniach i działa jak lifting, ułatwiając transport składników aktywnych do głębszych warstw skóry.

Drugim bardzo istotnym składnikiem tego koktajlu piękności i prawdziwą gwiazdą wysokiej jakości nawilżania jest kwas hialuronowy dwóch rodzajów. Wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy równoważy powierzchnię skóry i zatrzymuje wilgoć, zmiękczając ją, nadając jej połysk i aksamitność. Z kolei niskocząsteczkowy kwas hialuronowy przenika do głębszych warstw skóry i zapobiega przeznaskórkowej utracie wilgoci. 

Aby stosowanie kremu było jak najbardziej efektywne, jego skład został wzbogacony o dwa składniki, które uzupełniają i wzmacniają działanie kwasu hialuronowego. Pierwszym z nich jest glikol pentylenowy, który dostarcza wilgoć do komórek i pomaga im ją zatrzymać. Drugim jest kwas poligrutaminowy, który zwiększa poziom elastyczności, wyraźnie wygładza i ujędrnia skórę oraz stymuluje produkcję naturalnych składników nawilżających skóry: kwasu mlekowego i urokanowego.

Krem uzyskał już status przyjaznego dla wegan, a wśród jego składników nie ma silikonów, substancji zapachowych, drażniących ani perfum. Podczas opracowywania i tworzenia krem przeszedł dokładne badania dermatologiczne w niezależnym europejskim laboratorium w Polsce. Produkt został przetestowany na 20 osobach w różnym wieku (od 28 do 65 lat) i różnej płci, o różnych typach skóry, w celu sprawdzenia poziomu nawilżenia naskórka oraz monitorowania pojawiania się jakichkolwiek reakcji, podrażnień lub alergii na składniki kremu. Badanie wykazało doskonałą akceptację nowego produktu przez skórę: żaden z badanych nie wykazał żadnej negatywnej reakcji skórnej! Jednocześnie stwierdzono, że skóra była o 58% bardziej nawilżona natychmiast po aplikacji, a po czterech godzinach utrata wilgoci została zmniejszona o 11%.

Co więcej, mamy ważną wiadomość dla osób dbających o środowisko – plastikowe opakowanie kremu nadaje się do recyklingu (PET, PP), a kartonowe pudełko jest wykonane w połowie z materiałów pochodzących z recyklingu.

Załączniki

Napisane przez Sister's Aroma

Polacy wolą trzymać oszczędności w banku niż w „skarpecie”, choć tę drugą opcję wybiera co piąta osoba

Maxi Zoo Polska częścią międzynarodowej sieci Fressnapf