Berline-Chemie planuje wsparcie wprowadzenia nowego produktu kampanią w Internecie i prasie kobiecej oraz intensywnymi działaniami media relations. Do końca br. roku zaplanowano także animacje w punktach sprzedaży. Pod koniec kwietnia ruszy produktowa strona internetowa www.elavia.pl i profil na FB.
Wprowadzenie Elavii 4321 poprzedziły intensywne badania marketingowe. Zbadany został nie tylko sam koncept produktu, ale nawet jego opakowanie. W wyniku zrealizowanych badań wybrano też hasło – „bądź szczupła siłą natury”. W tej chwili producent wprowadził do Polski dwie postaci preparatu – Elavia Intensive i Elavia Anti yo-yo, które tworzą unikalny program wspomagający odchudzanie.
Od kwietnia br. w wybranych aptekach pojawiły się zestawy Elavii. Berlin-Chemie rozpoczęło także kampanię reklamową i działania w punktach sprzedaży. 12 kwietnia br. miała miejsca inauguracyjna konferencja prasowa rozpoczynającą oficjalne działania media relations dedykowane nowości niemieckiej firmy farmaceutycznej.
Strona internetowa www.elavia.pl, która oprócz informacji o marce, składnikach, produktach zwierać będzie wiele ciekawych wskazówek wspierających odchudzanie, wsparcie eksperta żywieniowego oraz forum ruszy pod koniec kwietnia br. W tym samym czasie zostanie oficjalnie zostanie uruchomiony profil dedykowany Elavii na popularnym portalu społecznościowym – FaceBooku.
Za przygotowanie wszystkich materiałów marketingowych wykorzystywanych w kampanii producenta odpowiada Agencja Reklamowa Delikatesy&Frykasy. Za stronę internetową i profil na FB odpowiada Agencja Media Contacts. Działania media realations realizuje agencja BWPR.
Agencje wyłonione zostały drodze przetargu.
***
BERLIN-CHEMIE AG to firma o bogatych tradycjach, która dynamicznie rozwija swoją działalność. Lokalne oddziały firmy działają w ponad 30 krajach Europy i Azji. Filia BERLIN-CHEMIE/MENARINI POLSKA Sp. z o.o. działa w Polsce w imieniu BERLIN-CHEMIE, spółki należącej do grupy MENARINI. Utworzona w 1886r. MENARINI, z siedzibą główną we Florencji, od wielu lat zajmuje czołową pozycję na włoskim rynku farmaceutycznym. MENARINI przez pokolenia rozwijała swoją działalność, aby stać się globalną firmą farmaceutyczną, zarządzaną przez właściciela. MENARINI skoncentrowana jest na dwóch celach strategicznych: badaniach i rozwoju globalnym. Powyższe kierunki umożliwiają zastosowanie innowacyjnych leków z korzyścią dla pacjentów na całym świecie. Grupa MENARINI cieszy się doskonałą opinią na całym świecie jako skuteczny i rzetelny partner. BERLIN-CHEMIE/MENARINI w Polsce oferuje leki dostępne zarówno bez recepty (m.in. Espumisan, Prostamol Uno, Lioton, Flavamed, Quixx, Mig) jak i z przepisu lekarza, stosowane w następujących obszarach terapeutycznych: Kardiologia, Gastrologia, Choroby tarczycy, Diabetologia, Alergologia, Leki przeciwbólowe i przeciwzapalne.